Στατιστικές για το πρώτο φιλί.

closeΤο άρθρο αυτό γράφτηκε πριν πολύ καιρό (βλέπε ημερομηνία παρακάτω). Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δείτε τι λένε οι στατιστικές σύμφωνα με το βιβλίο: Εφηβεία έρωτας και σεξουαλικότητα του Σαββάλα.

firstlove

Καταρχάς το πρώτο φιλί δίνεται στην ηληκία μεταξύ 13 με 14 χρονών. Κατα πάσα πιθανότητα δεν θα κοιμηθείτε με την πρώτη σας κοπέλα και ούτε και με τις επόμενες. Για τα επόμενα 2-3 χρόνια είναι η εποχή για τα χάδια και λοιπά και είναι η περίοδος που επιτρέπει να γνωρίσετε το άλλο φύλο, και γενικότερα να μάθετε πως να αγαπάτε και πως να χωρίζετε.

Τα ποσοστά αυτά δεν είναι κανόνες. Δεν είναι αναγκαίο κανείς να δώσει το πρώτο του φιλί στα 13. Δεν σημαίνει πως κάποιος είναι χαζός επειδή άργησε και κάποιος άλλος σεξομανής επειδή φίλησε νωρίτερα.

Τέλος, οι στατιστικές δείχνουν πως τα κορίτσια υποκύπτουν περισσότερο σε συμμαθητές και φίλους για αυτό το πρώτο φιλί.

Το άρθρο αυτό έχει διαβαστεί 33,309 φορές.

Tags άρθρου: άντρες, γυναίκες, σεξουαλισμός, φιλί

Κατηγορία Σεξουαλικότητα, στις 12/06/09.

Εκτύπωση άρθρου Εκτύπωση άρθρου Share on Facebook Share on Twitter


einai pl gamato auto to ar8ro!
diavaste to paides!einai shmadiko!:D

Filina στις Jun 12 2009, 17:31

ta koritsia theloun filo i simmathiti gia na niwthoun perissoteri asfaleia!
to prwto mou fili to eixa dwsei se ena agori pou eimastan apo to nipiagwgio mazi!

euh στις Jun 12 2009, 18:26

Το πρώτο μου εγώ το είχα δώσει με μια Εύη στην 5η δημοτικού. Ολόκληρη πλεκτάνη είχαμε οργανώσει για να το πετύχουμε.

Alexandros Filos στις Jun 12 2009, 18:46

egw stin ekti dimotikou paizame mpoukala sta dialimata kai ekeinos dn mou arese akrivws apla eixa mia oikiotita mazi tou kai eixa xarei polu thumamai tote:)

euh στις Jun 12 2009, 18:52

auto t “petahto” pu leme to ehw dosei se fasi bukala k etsi..oms eimai 15 miso k akm dn ehw dosei to proto mu paragmatiko fili gti apla dn enio9a etoimi k as itn sima9itis mu.k na pw tn ali9eia dn nio9w oti 9 vgw tha piasw kapion k tha tn filisw mono k mono g na ehw na lew.

aniw στις Jul 05 2009, 20:29

Σωστά! Πολύ καλά κάνεις, αν αυτό σε κάνει να νιώθεις καλά με τον εαυτό σου. Δεν χρειάζεται ούτε να βιαστείς ούτε τίποτα. Ευχαριστώ για το comment σου.

Αλέξανδρος Φίλος στις Jul 05 2009, 20:50

Αχχχχ, αυτό το πρώτο φιλί….
ποτέ δεν θα το ξεχάσω..!
Ηταν τόσο γλυκό, παιδικό, αθώο… και συνάμα ερωτικό!
Όλα άλλαξαν στη ζωή μου από τότε. Ένιωσα ότι μεγάλωσα,
άρχισα να προσέχω την εμφάνισή μου, άρχισα να σκέφτομαι ότι
” κάποτε θα παντρευτώ” ότι θα πρέπει να γίνω υπεύθυνη, να βρω δουλειά,
να μεγαλώσω σωστά τα παιδιά μου κλπ. κλπ.
Όλα αυτά από ένα φιλί. Και ήταν υπέροχο..!
Ήμουν 13, κι εκείνος 15.
Δεν προχωρησαμε πέρα από μερικά επόμενα φιλιά, όμως όποτε συναντιούνται τα βλέμματά μας,
ακόμα και τώρα μετά από 30 χρόνια… υπάρχει αυτό το κάτι… και χαμογελάμε.

zoi - Nafpaktos Greece στις Aug 07 2009, 14:28

Γεια σου Ζωή, να σε καλά που μοιράστηκες μαζί μας την ιστορία σου…

Αλέξανδρος Φίλος στις Aug 07 2009, 14:37

… ☺ …

zoi - Nafpaktos Greece στις Aug 07 2009, 15:04

emena to prwto fili mou itan molis teleisa to dimotiko stin kataskinwsi…. sixathika apisteuta giati dn to epediwksa egw..!! alla akoma to thumamai k xamogelaw!

C. στις Aug 23 2009, 22:01

θυμάμαι το πρώτο μου φιλί με μια κοπέλα που τα είχαμε φτιαξει όταν είμασταν 7 το καλοκαίρι.τι όμορφο.αγνό.αθώο.και ας πέραν τα χρόνια ακόμα το θυμάμαι.και την αγαπώ ακόμα κ ας έχει αλλάξει

jacques στις Aug 23 2009, 23:11

To prwto mou fili to edwsa sta 16,5….panta elega oti tha dwsw to prwto mou fili se kapoion pou tha agapisw kai tha ebisteftw…den vistika….den to metaniwsa ki as min eimaste pia mazi!! Ena kommati m einai diko t

Renata στις Aug 24 2009, 00:44

Μπράβο παιδιά που ο καθένας σας λέει την δικιά του μικρή ιστορία…

Αλέξανδρος Φίλος στις Aug 24 2009, 02:48

Ki emena, to prwto fili, opws kai se pollous allous, fantazomai, tha mou meinei aksexasto … Sta 13 , me ena agori pou mou arese polu ! Den mporw na pw oti me enthousiase omws … :/

Debbie στις Sep 01 2009, 00:06

egw pali mexri ta 19 mu den eixa kanei tpt me knn. sta 19 mu mia mera pou eixa ginei liwma (apo tis liges fores), xoreua me kapoion se ena club, oi files mu efigan k me yilo3exasan. autos pou xoreua itan enas gnwstos-agnwstos… den fili8ikame i kati alla kateli3a spiti tou. den to kaname, alla kaname diafora prokatarktika. istera apo auto exasa ti gi katv apo ta podia mu. den i3era an mu arese auto pou ekana i oxi… ti stigmi pou to ekana mu arese, alla meta eixa 2es skeyeis. to prwto mu fili to edwsa 3vdomades meta, se ena atomo pou mu arese kairo, alla exw ti dinatotita na to sinantaw mono stis diakopes, afu menei se a8ina, k egw spudazw se alli poli. tr paizei kati me ena poli wreo k gliko agori pou einai ena xrono mikrotero mu, alla einai apoti exw katalavei poli pio apeiros apo emena. mu aresei kai ta pada, alla den 3erw an borei na proxwrisei se kt parapanw kai 8elw na meinume filoi. na kanw kt mazi tu ws ebeiria, i na to koyw edw gia na swsw ti filia enamisi etous?

waph στις Sep 07 2009, 09:35

waph Κατά εμένα, το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να μην ακούσεις κανέναν, και να κάνει ότι θέλει η καρδιά σου. Ότι και αν κάνεις θα μάθεις, οπότε γιατί να το ψάξεις τόσο πολύ; Ευχαριστώ πολύ για το comment σου.

Αλέξανδρος Φίλος στις Sep 07 2009, 23:11

egw to edwsa otan imoun 12.5… itan me ena paidi pou t i3era xronia oloklira… an kai mikroi meiname mazi sinolo 17 mines! kai fadazomastan tous eautous mas mazi meta apo xronia.. auto den egine distixws alla exoume meinei filoi me auto to paidi! den metaniono oute egw oute autos gia autous tous mines! twra ime g prwti fora erwteumeni! m kapoion allon… kai borw na pw oti t prwto fili me auton eniwsa san n ine pali t prwto mu! san na min eixa 3anafilisei pote! telika auto pu metraei ine to pws ginetai, poso to perimenes kai poso to i8eles.. ki etsi ka8e fili borei n ine san t prwto su!!!

strm στις Sep 19 2009, 22:13

to proto m petaxto fili htn ct 12 ctn mpoukala!en to metakci htn m t paidi p m arese 2 xronia ara htn teleio!
to 1o kanoniko fili pali dn htn k toooso wow gt dn ennio9a kati m ekeino t atomo…k akoma aporo mazi m gt to eixa kanei..ennow gt tn afhsa n m filhsei :/
eg lamvanw san 1o m kanoniko fili,to fili p eixa dosei m t 1o m agori!gt pragmatika m akoubouse k anatrixiaza :)

marilena στις Sep 26 2009, 18:28

ego to edosa me sta 13 mou me ton kolito mou mesa se ena ama3i itan toso orea kai polu pa8os paidia auto sinexistike krifa omos apo tin parea.tora meta po 1 xrono 8elo na ton 3anafiliso gt itan polu orea

kiss στις Oct 30 2009, 22:02

to proto moy fili to eixa dosei sena agori po imoun eroteymeni mazi toy 2 xronia tora eimai 11 xronon kai ta exo mazi tou kai filaei san aggelos

kai ego exo eroteytei στις Oct 31 2009, 16:27

eimai 18 xronwn fetos perasa se mia sxolh makria apo to spiti epomenws kai makria apo thn mama moy h opoia me epirezeo poly kai se polla 8emata…eimai 18 den exw kanei pote sxesh prosfata edwsa to prwto mou fili me enan typo se ena clab opou eimoun ligo piomenh,o sugekrimenos nearos gia na eimai hlikrineis den mou arese!..opos sa eipa exw perasei se allh polh exw dhmioyrgisei filies omws me ana paidi apo thn parea ta pame poly kala kai genika mhlame poly alla kyriws gia mena den to epidiwkw ayto egw alla ekeinos,gia paradigma,epidi eimai poly ntropalh kai kyriws me atoma tou allou filou me ayton ayto den sumbenei,afou exame milisei arketa gia ayto to 8ema,mou elege :”emena mhn me ntrpese, gia na to 3eperaseis ayto mhla me agoria mhla me mena”,allo otan vgenoume e3w to brady kai teleiwnoume arga me phgenei ekeinos spiti,mou exei pei an exw kanena prwvlima me kanena paidi apo thn sxolh dhl na moy thn peytei na tou to pw,epidi exoume milisei kai toy exw pei oti se 8emata sxesewn eimai teleiws apirh moy lei sta astia oti aytos 8a mo ta ma8ei ola(shmiosh einai ena xrono megalhteros alla eimaste sto idio etos kai apo ayta pou moy exei pei einai arketa empiros,ayto ton kairo den exei sxesh kai mou exei pei oti den 8elei kati sovaro)ayta kyriws,emena nomizw oti arxizei na mou aresei alla ekinos me vlepei mono ws filh.den 8elw na tou pw tpt kai stamatisoume na kanoume parea..entometa3ei den me exei syginisei kanena allo agori akima…ti na kanw…???

xristinaki_topaz στις Nov 15 2009, 16:27

emana h prwth mu fora ..p fili8ika enow ..htan otan eimoun 11 xronwn :p

tinakii.. στις Nov 17 2009, 00:15

hmoun 14 otan prwto edwsa kanoniko filh..htan 27/12/o7,h 8eia mou 8a pantreuotan me politiko gamo kai ekeinh thn mera eixa paei sthn ptolemaida gt ekei menei,monh xwris goneis…afou phgame sto dhmarxeio h 8eia mou me gnwrise enan dhmhtrh o opoios m arese apo thn prwth stigmh…otan gurisame sto spiti eipa sthn 8eia mou oti m’aresei kai epeidh h 8eia mou dn palaiwn arxwn me eipe na perimenw ligo kai etsi ekana.kata to meshmeraki h 8eia mou eipe oti eprepe na 3ekourastoume kai rwthse ton dhmhtrh pou 8a i8ele na 3aplwsei kai autos eipe sto dwmatio mou…amhxania ekeinh thn stigmh dn fantazestai..etsi loipon phgame sto dwmatio,autos ekleise thn porta me kleidi kai 3aplwse..dn i3era ti kanw,3aplwsa kai egw kai me rwthse an exw agori etsi sto 3ekarfoto tou eipa oxi..meta dn 8umamai ti egine alla 8umamai to fili..htan kai einai to megalutero fili pou exw dwsei(diarkeias)…sthn arxh htan polu apalo to fili tou kai meta arxise na me fila polu pa8iasmena…filiomastan gia arketh wra..aaaaaaaxxxx ti wraia stigmh…

forever_silly στις Dec 04 2009, 17:54

geia sas! eimai poli xaroumenos gia to prwto mu fili! den thimamai pote itan alla apo tote filaw sinexeia..pisteuw einai pio omorfo kai apto fai na filas otan eisai erwteumenos>.< katalaveneis! einai wraio! thelw na filiemai me olo ton kosmo..me kanei apisteuta xaroumeno.. :):):) sas agapaw olous..filia polla! SMOUTS

kostas στις Dec 20 2009, 12:58

geia sas!! se 1 mina ginomai 14 kai distixos den exo dosei akoma to proto mou ali8ino fili.basika auto prin ligo kairo den me agxonai idiaitera…!skeftomoun oti to proto mou fili 8a i8ela na einai fantastiko kai na to 8imamai gia mia zoi!!den i8ela na kano oti ta perissotera koritsia, na filiso kapoion gia na leo oti exo filisei!!!malista to skeftomoun os kati ekpliktiko pou 8a i8ela na einai gemato pa8os kai na einai a3eperasto gia na to 8imamai PANTA!!opos katalabainetai auto 8elei kai to katalilo atomo!!etsi fetos pou metakomisa sto londino kai alla3a opos katalabainetai sxoleio gnorisa to pio gliko agori pou iparxei!!!einai poli glikos kai oli tin ora mou kanei koplimenta gia tin emfanisi mou,to poso kali kopela eimai kai genika me kanei sinexeia na nio8o oraia!!!arxika apo oti eixa ma8ei tou aresa alla ego sa xazi pou eimouna den tou edei3a ta ais8imata mou gia auton…!!distixos omos tora autos ta exei me alli…!!etsi emena exei fountosei i agapi mou gia auton kai tou to deixno sinexeia..!!!malista tis teleutaies meres otan milamai sto facebook tou leo poso poli mou aresei tou kano diafores erotiseis pou exoun periexomeno…!omos mperdeomai giati to idio kanei kai autos kai mou leei oti 8elei na milisoume face to face gia tin agapi mou me auton ktl!etsi me kanei na ton 8elo akoma pio poli!!apo oti exo katalabei tou areso akoma esto kai ligo!!!to kako omos einai oti arxizo na apo8arrinomai gia an 8a ta ftia3oume pote!!parallila omos kano kai oneira gia emas…pou sxedon panta exoun to proto mas fili!!!8elo para… para poli na ton filiso kai nomizo pos auti einai i pio katalili stigmi!!!!alla sixronos epeidi 3ero esto kai ligo autin pou ta exei tora den 3ero ti na kano…!!pantos eimai sigouri oti auto pou 8a i8ela pio poli apo ola einai na filiso ton dimitri(etsi legetai) gemati pa8os…!!!!!!!!

perimeno idees sas giati eimai poli mperdemeni kai moni lisi mou fainetai pos einai na fili8oume kai na min to ma8ei kaneis allos…kai apo ekei kai pera na doume pos 8a kinisoun ta pragmata..eseis ti lete????perimeno apantiseis..!!

μπερδεμενη στις Dec 22 2009, 13:47

pistevo pos 8 prepei t prwto s fili 8 prepei n einai m tn dimitri gt fainetai n tn 8eleis polu opote…. proxwra

sia στις Dec 22 2009, 16:25

ok etsi kai allios auto skeftomoun na kano epeidi opos les kai esi ton 8elo para poli

euxaristo pantos gia to kouragio pou mou edoses…!!!!

μπερδεμενη στις Dec 22 2009, 20:58

Tο πρώτο μου φιλί το είχα δώσει πέρσι στην ηλικία των 12,5 με ένα αγόρι από την κατασκήνωση στο μεγάλο γήπεδο ποδοσφαίρου κάτω απ’την υπέροχη λάμπση των αστεριών ,ο οπο’ιος με κρατούσε σφιχτά στην αγγαλιά του ! Για τότε ήταν η πιο χαρούμενη εμπειρία στη ζωή μου και νομίζω και θέλω να μου μείνει αξέχαστη !!!

Ποπάρα στις Dec 26 2009, 04:16

egw 8umame oti to proto mou filh to edwsa stin 5h dhmotikou kai htan polu wraio !!! eixe polu plaka giati dn 8elame na mas doune kai pigename se polla meroi tou sxoleiou alla panta htan kapoiws +ma8hths mas kai telika tin ebala stis toualetes kai tin filisa !!! ^^

Coulis στις Jan 09 2010, 15:42

Χαχαχα μπράβο coulis. Και εγώ στην Πέμπτη!

Αλέξανδρος Φίλος στις Jan 09 2010, 17:37

Ego molis eklisa ta18… Diabazo gia tis panelinies kai apo oti dixni ta pao kala… Den exo dosi akoma to proto mou fili… Sta 14 mou gnorisa mia kopela… H opia den mou arese mono ala tin agapousa kai olas…(gnorisa ton pragmatiko erota kai oxi afton tis plakas pou lene pos kolane pola pedia)… Kathomastan sto idio thranio kai kathe fora pou kitazomastan eniotha kati na kei ton isofagomou kai na anebeni pros to stoma… Ala ekini den eiksere ti ithele… Kai etsi ksekopsame… Gia 4 xroniq den mporousa na valo ali sto mialomou… Mou aresan ta panta epanotis… Den eitane kamia koukla! Mou arese to aromatis o tropos pou efiaxne ta maliatis o tropos pou milouse to perpatimatis ta panta… Mou tin epeftan poles se afto to megaaalo diastima… Alla edo den ithela…. Den me gemizan… Tora eimai entaksi monos kai kai niotho kala me tin party mou. Kai kito mprosta… Pantos to telefteo pou me niazi einai to fili kai to sex… Aplos thelo na niotho kala me ton alon kai na me oloklironi

Mariachy στις Jan 14 2010, 21:59

Ρε παιδια,θελω και εγω βοηθεια.Ειναι ενα κοριτσι,τι οποιο μου αρεσει πολυ.Γνωριστικαμε απο την τριτη δημοτικου,αλλα ενα σημα δωθηκε σε ενα παρτυ που εκανα,οπουμου εδωσε ενα πεταχτο φιλι,χωριςμπουκαλα,χωρις τιποτα.Αποτοτε εχω τρελαθει μαζι της.Μου αρεσουν τα παντα επανω της.Το χαμογελο της,τα ματια της,ο χαρακτηραςτης,αλλα δεν ξερω τι θα γινει,γιατι τωρα ειμαι πρωτη και δεν ξερω εαν θα γινει τιποτα.Τι να κανω?Ειμαι τελειως απειρος.Αλλα μου αρεσει τοσο πολυ.Και απομακρυνθηκαμε(οχι πολυ)επειδη αλλαξα σχολειο.Εχω τρελεθει,μεχρι και τραγουδια γραφω.Τι να κανω?

md στις Jan 29 2010, 18:51

Ξερω ενα παιδι μ αρεσει ΠΑΡΑ πλ αλλα ειμαστε φιλοι απο εκεινον εχω ανταποκριση αλλα τα εχω με τον κολιτο η θεση ειναι δυσκολη και το ξερω αλο τον ΓΟΥΣΤΑΡΩ τρελα!!!!!Το μονο που δν θελω ειναι να τους βαλω να τσακοθουν…Τι να κανω????

mpempa στις Mar 06 2010, 19:42

paidia egw eimai 15 kai den exw dwsei akoma prto fili…………..dn exw vrei ton katallhlo kai 8elw na einai teleios gt dn 8elw na to xaramisw…eixa polles eukairies alla to krataw gia ton monadiko…..arage 8a vrethei pote????oles oi files m exoun dwsei to prwto fili k malista exoun oloklhrwsei kiolas merikes ap autes….egw pote???mhpws eimai anwmalo???

stellaki στις Mar 19 2010, 17:53

Den eisai anwmalo,pistepse me,alla gia na ginei ayto to prwto fili me ton monadiko,tha perasoun polla xronia…isws ama to ekanes me enan 3exwristo,kapoion pou se kanei na niwtheis kala,na sou ftiaxnei thn diathesi,na se prosexei,kai genika na einai kalos mazi sou.Kai egw ayto tha kanw,alla prepei na 3etharrepsw prwta,giati….Elpizw na boithisa..

md στις Mar 21 2010, 22:24

fili stellaki koneuo ta 19 k stin ilikia s ithela k ego to proto m fili na einai me ton monadiko…simfono apoluta me tin/ton md…otan gnoriseis ena agori p dn tha se koroideuei,einai kalo paidi k ton thes,tha to kaneis authormita,o monadikos dustixos argei na erthei i opos egine sti dikia m periptosi irthe alla itan enas anekplirotos erotas gia ton opoio upefera,kathos itan 13 xronia megaluteros m..prosexe mi peseis sti pagida tou na apogohteuteis k sto telos na to kaneis apla k mono gia na to kaneis,gt oloi osoi exoun oloklirosei stin ilikia s to kanoun mono k mono gia na ginei,to theoroun epidiksi eno einai entelos anorimo(isos na uparxoun k kana 2 eksaireseis,tis opoies tis theoro megali tyxi)…episis na mi viasteis k sto thema t erota…ola tha ginoun me ti seira ts…mi parasuresai apo anorimotites allon…prosopika ,dn exo oloklirosei eno eixa polles eukairies,thelo na ginei me ena sosto atomo(oxi aparaitita to megalo erota,gt isos oute na ton vro)k gnorizo polla atoma p dn viastikan k oxi mono dn to metaniosan alla itan k triseutixismenoi me ton tropo ton opoio egine…

omos ksero pos me ola auta p vlepeis giro s exeis apogohteutei(dioti exo pathei k ego to idio),omos pisteuo akrantaxta pos auta ta themata dn exoun imerominies k ginontai authormita,opos tha deis oti tha ginei k me to proto s fili!!!

eleni στις Apr 03 2010, 15:56

gia sas paidia egw eimai 12,5 xronwn kai akoma dn exw dwsei to prwto m fili!! oles oi files sxedon to exoun dwsei….ta eftia3a me enan alla aftos dn ekanai tpt k egw distasa na kanw t prwto bhma…ti na kanw????

sfaktis στις Apr 05 2010, 02:33

Να μην βιάζεσαι sfaktis και όλα θα γίνουν αργά ή γρήγορα. :)

Αλέξανδρος Φίλος στις Apr 05 2010, 03:21

euxaristw polu ale3andre!!

sfaktis στις Apr 05 2010, 16:49

Συνηθως,να πω και εγω την δικια μου γνωμη,τα αγορια ειναι λιγο ποιο διστακτικα σε αυτο το θεμα…Πρεπει να ειναι ωριμα,να ξερουν τι θελουν,και να ειναι ικανα να κανουν και κατι για να το αποκτησουν.Φοβουναται οτι θα δωσουν την λαθος εντυπωση καμια φορα,ενω αλλες ειναι αναποφασιστα.Αλλα αυτο επηρεαζεται και απο το ατομο με το οποιο τα εχουνε…Αμα ειναι ποιο ευχαριστο και πιστευει οτι ταιριαζεται,του αρεσει,νιωθει πολυ καλα,ισως και να μην το επιχειρησει,γιατι φοβαται μην τα χαλασουν και χαθει αυτο που νιωθει…Τωρα,αμα το παρει αποφαση,θα γινει..Μην ξεχναμε οτι πρωτο φιλι (για εμενα τουλαχιστον)θεωρειται οτι αυτο που σε εκανε να νιωσεις καλυτερα,και οχι αυτο που σε εκανε να ”χασεις”τη παρθενια σου ;) Να πω και κατι…κυριως,εαν δεν υπαρχει μεγαλος ερωτας,αυτη ειναι η ηλικια πειραματισμου,σωστα?Οποτε,risk it λιγο,δεν θα χασει κανεις τιποτα!!!

md στις Apr 05 2010, 16:59

gia sas pedia ime 14 xronon ke den exo dosi akoma to proto pragmatiko fili m mono kati petaxta exo dosi se mpoukales ke pragmatika den mou aresan katholou to proto m fili tha thelo na ine me kapion pou molis ton kitao na petao stin kiriolexia oles oi files m exoun dosoi ta legomena glosofila ke me lene xeneroti alla gia na doso ego tetiou idous pragmatika filia thelo na vro enan antrhopo pou na me gemizi pragmatika…eos tote ti tha kano tha exo ton titlo tis xenerotis ?sos help…

Nikol Shane Kokkini στις Apr 07 2010, 03:32

Όχι… μια χαρά είσαι και καλά κάνεις… :)

Αλέξανδρος Φίλος στις Apr 07 2010, 06:08

se euxaristo poli alexandre….!!!:-)

Nikol Shane στις Apr 07 2010, 14:14

geia sas paidia eimai 14 xronwn kai dn exw dwsei akoma to proto mou fili. oles oi files mou exoun dwsei kai glosofila alla exw tin entipwsi oti to ekanan mono gia na to lene kai oxi epidi enio9an kati gia to sigekrimeno agori… den exw kanei akoma kamia sxesi. ta alla koritsia me 9eoroun parakseni pou den exw kanei akoma sxesi alla egw 9elw na vrw kapoion pou pragmatika na mou aresei… kai mexri twra den exw kamia tetoia protasi.. :/
ti na kanw? na paw me opoion vrw mono gia na lew ‘h na perimenw gia na vrw ton katalilo kai na ipomeinw tous sxoliasmous twn paidiwn? help…

amanda στις Apr 07 2010, 23:13

episis 9elw na pros9esw oti fovame poli oti den ime ena katalilo atomo gia sxesi gia auto den exw kanei kamia…

amanda στις Apr 07 2010, 23:19

Amanda,
Να ξερεις οτι πολλα παιδια το εχουν κανει αυτο.Εγω θα σου προτεινα να περιμενεις να βρεις,και το σωστο ειναι να δωσεις το πρωτο σου φιλι οταν ΕΣΥ το θελεις,οχι επειση οι αλλοι σε πιεζουν.Και,οταν προκειτε για σχεσεις,να μην φοβασε,ετσι και αλλιως,ολα τα παιδια ημαστε λιγο πρωταρηδες σε αυτο το θεμα………Μεχρι τουλαχιστον να εχουμε μια πρωτη εμπειρια και να εξοικοιωθουμε.Αλλα,αμα βρεις το sωστο ατομο,πιστευω οτι εκεινη την στιγμη θα ξερεις πως να συμπεριφερθεις ;)

md στις Apr 08 2010, 02:03

euxaristw :)

amanda στις Apr 09 2010, 19:11

poooo egw sta 13 m edosaaa to proto fili me ton erwta tis zwis m k mexri tr eimaste mazi ….tr eimai 20…!!!

maraki στις Apr 25 2010, 00:03

ti teleio! :)

strm στις Apr 25 2010, 18:36

na rotisw kati? :$
prepei na exei megali glossa kapoios gia na kanei kalo glossofilo??
auto pezei rolo otan o allos sou leei “filas wraia”? ti ennooun? :S

eleni στις Apr 26 2010, 15:07

Χεχεχε eleni. Όχι… το φιλί είναι ένας τρόπος επικοινωνίας… αυτό που σκέφτεσαι το περνάς με τις κινήσεις από τα χείλι και την γλώσσα. Το να φιλάει κανείς ωραία είναι πάνω απ όλα θέμα φαντασίας, και ταιριάσματος μεταξύ ανθρώπων και καμιά φορά εξάσκησης… κάποια άτομα ταιριάζουν, άλλα πρέπει να κάνουν λίγο προσπάθεια για να ταιριάξουν.

Αλέξανδρος Φίλος στις Apr 27 2010, 00:36

Egw to prwto m fili to edwsa sta 15 mou…den tha ksexasw pote thn prwti m sxesh…tha sas pw thn istoria mou…loipon..egw ekana ena party kai eixan mazeutei polla paidia…mesa se auta kai to agori pou mou ta eixe zitisei…autos 17 egw 15…eixame psilosourousi ligo…ola ta paidia efygan kai emeina egw autos h koliti m kai o kolitos tou…epeidh bariwmastan eipame na paiksoume mpoukala…paiksame loipon…girisa thn mpoukala kai etixe se ekeinon…egw eixa kokkinisei milame…dn eixere kaneis oti dn eixa filisei pote agori sthn zwi m…kai tous to ekripsa giati ntrepomoun ligaki..tous eixa pei oti eixa palia sxesh kai xwrisame prosfata…telos panton filithikame petaxta omws…etsi htan to painidi…otan teleiwse to party ta agorakia efygan…alla epeidh emenan makrya kai exan sourosei ligo tous pigame emeis sthn stash gia to astiko…perimenoume to astiko loipon!!!!!otan hrthe to astiko me agaliazei (axx) kai mou dinei ena glwssofilo ola ta lefta…apla afe9ika sthn agalia tou…kai otan akoumpise ta xeilakia tou sta dika mou evale glwssa…ekeinh tn stigmh eixa katalabei pws prepei na ginei…lew apo mesa m ”bale glwssa , balee glwssa hli9ia”telika ebala.. to ekana kai efige euxaristimenos…meta apo ligo me pairnei thl kata tis 3 to brady opou egw dn koimomouna giati skeftomoun to fili..aa ksexasa na sas pw oti htan katw apo thn broxh to fili mas…telos panton me pairnei thl kai m leei oti filaw polu wraia…gia prwti fora wraia nomizw kai ekeinos den h3ere oti dn eixa 3anafilisei agori…me pairnei thl kai m eipe pws filaw polu wraia…to idio kai esy tou eipa…meta apo polu wra sizitisei tou lew pws 3anaskeytika aauto pou m eixe protinei(na ta ftiaxoume) kai tou eipa pws 9elw san trelhhh….tn epomenh mera piga na tn brw…kai opws katebenw apo to astiko mou leei…”xwris polla logia mwro mou 9eleis na ta ftiaxoume…lew dinata ena NAIIIIIIIII…..kai kateu8ian me filise me polu pa9os….axxxxxx auth htan h istoria m kai xeromai polu pou thn sas tn eipa…:)

Tzina στις Apr 27 2010, 18:41

Ευχαριστούμε Tzina για την ιστορία που μοιράστηκες μαζί μας… κολλάει αυτό το τραγούδι με την ιστορία… http://www.youtube.com/watch?v=jwv-iRvyDZg&feature=fvst

Αλέξανδρος Φίλος στις Apr 27 2010, 19:49

den 3erw ti na kanw pia … kai oi 2 m kollhtes ta exoun me kapoion!!!egw ei mai kollhmenh me kapoion edw k 1,5 xrono!!to 3erei oti mou aresei alla leei pws me vlepei san filh !!!eleos pia!!!!ta exw fantastei ola gia to prwto mas fili alla argei na ginei pragmatikothta(eimai 14,5 xronwn k autos to idio)

elen στις May 05 2010, 16:52

loipon oute egw exw dwsei fili allaeimai 15 as ksekolhsoume apo malakies ki as ta vroume me tous eautous mas etsi opws eimaste siga to megalo provlima an einai na ginei tha ginei.

single στις May 11 2010, 22:46

egw ta eixa me kapoio paidi p m aresan ta panta panw t kai m eixe pei na filh8oume ..m fanhke pl periergo kai telika xwrisame xwris na filh8oume…
meta apo ligo diasthma t eftia3a me ena agori p den m arese ka8olou kai kai autos me mia kopela p den t arese ka8olou ..egw ekeino to agori to xwrisa enw autos p m arese eixe filhsei polles fores thn kopela..
meta apo ligo xwrisan epeidh to h8elan kai oi 2 (autos e3akolou8ouse na me agapaei kai auth eixe piestei pl apo auton afou sunexeia ths elege na filh8oun) telika to agori auto me goustarei kai egw tn goustarw alla dn nomizw na ginei kati parolo p tou xronou 8a eimaste pali sthn idia ta3h..!!!
****8elw to prwto m fili na einai me auton pou 8a 8elw kai oxi me auton pou 8a prepei to fantazomi katw ap thn vroxh sthn aggalia t..axxxx…:*
(eimai 12 xronwn kai autos to idio)
8elw na ginei kati me kapoion p agapaw…
persi m arese ena paidi p twra paei gumnasio kai fovamai oti t xronou p 8a eimaste sto idio sxoleio 8a m aresei 3ana(autos einai pl asxhmos xarakthras..alla m aresei pl..!!!!!!)
oute h kollhth m exei kapoio agori oute exei filhsei kanenan etsi exw mia upostri3ei
****aaaaa….den sas eipa oti otan ta eixa ftia3ei me auto t agori p m arese den to eixe ma8ei kaneis ektos apo thn kollhth m….
8elw na dwsw to prwto m fili ROMANTIKAAAAAAAA…..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:>

zouzouna στις May 15 2010, 11:59

re paidia egw to prwto mou fili to edwsa 12,5 se boukala(petaxto) alla prin 2 peripou mines edwsa glwssa me ena agori pou ta eixame gia 2 mhnes alla tou eipa na ta xalasoume giati vare8hka…re guys giati varieme???? apo tote epri3a thn kolith mou….oli thn wra ths lew: vaso eimai mikrh gia glwssofilo kai ayth mou leei oxi alla to leei gia na niwsw kalitera…..an kai htan teleia to exw psilometaniwsei giati eimai pisteuw pws hmoun mikrh oi files mou mou lene oti apo thn stigmh pou sou arese simenei oti hsoun etoimh na to kaneis kai oti ayto den exei hlikia…..akouste pws egine hmoun sto party ths koliths mou kai htan aytos kai oi 2 kolites mou se mia stigmi h8ele na mou ta zhthsei kai egw tn filisa prwth xwris glwssa kai otan ton filisa aytos me girnaei kai me akoubaei ston toixo kai evale thn glwssa tou egw dn tou eipa tpt gati dn h8ela na me pei mikri….re paidia hmoun mikri?????

euaki στις May 20 2010, 11:51

zouzouna kai egw to 1o mou fili h8ela na to dwsw katw apo thn vroxh alla…..re emena h mia kolith mou dn exei fili8ei me agori pote enw h allh petaxto se mpoukala….enw einai 1 xrono megaliteres kai ayto me trelenei….ti na kanw????

euaki στις May 20 2010, 15:55

more pedia..eimai 12 xronon kai exo dosei petaxta me diarkeia ala dyskolevomai me ta glossofyla m exighte ligo pos ginete plzz

marilou στις May 20 2010, 17:10

marilou ayto dn exei kanones apla otan filiese 8a akoumphseis thn glwssa sou sthn dikia tou kai ayto “sinodeuetai” me apalo dagoa kai royfigma alla mn to parakaneis sto dagoma….

euaki στις May 22 2010, 15:34

egw eimai 14 k to prwto mm (petaxto) t edwsa sta 12 me enan xristo pou itan 15 meta apo 1 vdomada edwsa kanonikoo fili htn telei! (8umamai m elege..vale glwsa vale glwssa XAXA)

dinoula στις May 28 2010, 17:56

to prwto m fili to edosa sta 13 me ena agori to opio eixe kanei poles sxesis k dn i8ela apla na eim mia akoma kataktisi tou k apla na tou anevasw tn autopepi8isi k etsi opos me filise ….travixtika ksenerose k meta k egw…k miname poloi kli fili/an k eg 8elw na kanw kati me enan alla mipos eim mikri gia na fili8w mazi tu?

Ιωαννα στις Jun 05 2010, 02:18

eime 13 k prin tris vdomades filisa tn proto m…dn 3erw dn eniw8a pws eime etini i koliti m exei filisi polla agoria enw i ali m koliti kanena…opos me filise pige na valei glosa k egw tromaksa k travixta den eniw8a etimi gia kati teti0 m ta zitise alla tu eipa oxi/kai dn i8ela giati aut0s eixe poles kataktisis kai dn i8ela na eime mia apo autes (kinoi)…meta apo dio bdomades mou eipe na minume apla filoi aut0 p i8ela k egw/itn to prot0 m adiasma…/8elw na mou ppite egw pou eime koritsi an vazei autos glessa eg ti na kanw???

8ewdora στις Jun 06 2010, 01:34

hello single allaxe amesos onoma dioti auto einai monadiko mou katalaves…ax ta prwta filia.

s1ngle στις Jun 06 2010, 19:06

emena to proto mou fili itan stin 3 dimotikou irthe ena koritsi sta kala ka8oumena k me filise emena omos alli mou ekane tik sti kardia mou itan alli stin ekti dimotikou ta fti3ame kai ta exoume mexri tora 10/6/2010 kai tin lene atzela

telos στις Jun 10 2010, 12:42

telika eine wraia ta prota filia…poso kairo ta xete?dn 3erw eime 13 kai sxedon oles mou i files exoun filisei kapoion egw dn 8elw an kai mono ena petaxto exw dosei dn 3erw mipws exw kati kai gi aut0 dn 8elw na filisw kanenan pisteuaw pos eime akoma paidi k dn eime gia tetia.

lola στις Jun 11 2010, 01:14

edwsa to prwto m fili!!!!!!!
prwta ena petaxto me auton pou h8ela se mpoukala kai meta kanonhko(oxi glwssofilo) htan teleiaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! m arese para pl..!!!!kai autou fusika!! den ta exoume alla 8a to kanonhsw…!! ;)

zouzouna στις Jun 11 2010, 17:39

egw edwsa to prwto mou fili otan hmoun 12 kai 8umamai akoma pws eniw8a…paizame kurios kai kuria kai telos panton 3afnika enas filos mou me dialegei na eimai h kuria kai kurio bazei to agori pou mou psiloarese!!!! etrema oloklhrh alla telika otan me filhse katalaba oti htan t-e-l-e-i-o!!!<3

unforel στις Jun 13 2010, 14:34

paidia…voithia…eimai 14 kai dn exw filithei akoma gt fovanai poc dn tha tou arecei…exw filithei me petaxto alla glwccofilo fovamai dn 3erw poc na kounaw tn glwcca… :(

mpoumpou στις Jun 24 2010, 15:02

egw eimai 13 xronwn k i prwti m kataktisi itan stn katskinwsi prin 2 xronia..alla ipirxe ena provlima ekeino t paidi arese k stn kolliti m alla egw dn trelenomouna k anagastika na t pw oxi…me auto t paidi 3anasinanti8ikame sto gumnasio dn m eixe 3eperasei akoma k fetos t kalokairi m t 3anazitise.. i fili m tn goustare para pl akoma k anagkastika pali t eipa oxi..alla twra prin kapoies meres arxise n m aresei para poli k emena ..ka8e mera tn sinantaw sto steki mas .. dn antexw n tn koitaw k na mn mporw n t milisw…me koitaei k autos k fenetai oti m goustarei..8elw n m t 3anazitisei para poli alla dn 3erw gt i kolliti m prepei n tn goustarei akoma … sas parakalw peite m ti gnwmi sas t n kanw??

joanna στις Jun 30 2010, 01:34

A!k ama m zitisei n fili8oume egw t na t pw??

joanna στις Jun 30 2010, 01:37

Egw edwca to prwto m petaxto fili ctn ekth dhmotikou ola wraia ola kala wcpou erwteutika ena paidi k lgka k keinoc otn paizame boukala loipon etixe na filh8ume arxika dictaza meta anagactika egine 2 forec apogohteuthka plhrwc htan toco acxhma eniw8a apaicia k omwc auto einai to agori twn oneirwn m gt???egw eftaiga?h alh8eia einai oti den eixa 3anafilhcei k mexri tra dld eim 14,5 k dn exw kanei akma cxech fovamai oti dn eim klh ce auta k 8 apogohteucw ton alln ti na knw?????plec forec picteuw oti dn prokeite pote na knw cxech:(

Eirhnh στις Jun 30 2010, 01:48

kanto k dn 8a xasis 8a deis k egw etso pisteua stn arxi pws 8a einai xalia gt dn exw idea ti na kanw alla to tolmisa k to ekana/egw lew na peis stn fili su oti su aresei autos k 8a katalavei an einai ali8inei fili su…k autunu pes tu oti carecei…an saresei toso poloi oso les…

lola στις Jul 04 2010, 01:06

einai ena agori pu ta exume k filiomaste kanonika alla autos sini8os variete eukola ka8e fora kanw mia vlakia k en8usiazete alla fovame pws kapote 8a vare8ei k dn 8elw na vare8ei mporite na mu pite kati gia na mn me vare8ei wpos vaer8ike ts ale kopeles tu???

anna στις Jul 04 2010, 01:16

geia sas paidia…endiaferon i suzitisi sas kai me apasxolei amesa mporw na pw…eimai 15 xronwn kai poluu oneiropola…dn exw filisei akoma kai dn me peirazei polu…genika oxi mono dn exw filisei alla i moni mou sxesi itan sta 11…dn eimai koritsi pou mou aresei kapoios eukola opote duskolo na kanw sxesi…oi files mou suxexeia me rwtane an mou aresei kapoios kai gt dn kanw kati me kanenan…omws egw dn kserw…genika me ta agoria exw filikes sxeseis kai oloi mou lene ta proswpika tous gia kapoia kopela…dn niwthw kai polu wraia pou oi files mou exoun sxesi kai egw tipota…to prwto mou fili thelw na einai me kapoion pou ton thelw polu…mia “fili” mou prosfata mou eipe oti gia na exw agori prepei na dixnwmai kai ligo opws kanei ki auti…diafwnw katheta…alla akoma kai etsi na vrw agori to prwto mou fili dn tha exei aksia…help!

Cinderella στις Dec 30 2010, 14:25

egw paidia to proto m fili dn t exw dosei akoma!!mexri tora exo dosei mn pataxto se fasi mpoukala kai t allo m t agori m!dn nio8o akoma etoimi na doso kanoniko!kai pali ama dosos kanoniko dn 8a to kano gia na to leo stous allous alla epidi 8a to nio8o pragmatika:-]

basoula στις Jan 08 2011, 23:44

geia paidia thelw t boh8eia sas

faidra στις Jan 12 2011, 00:36

paidia ekana mia gkafa.eixa paei s ena party t sxoleio pl megalo kai htan k autos oute kan p tn koita3a alla dn 3erw tn 8elw k mallon tn exasa pws 8a tn 3anakerdisw???i am desperate

faidra στις Jan 12 2011, 00:36

geia!!!!!..loipon egw eimai 14 xronwn kai akoma dn exw filisei!!..ta exw me ena paidi..omos dn exoume kanei tipota…autos einai 15…k ka9e fora pou milame mou leei pws 9elei gloswfila kai tetoia..ti na kanw gia na mn katalavei oti eimai prwtara??…

melina στις Jan 13 2011, 15:09

paidia fetos edwsa to 1o m fili me ena agori p dn ta eixame …1a m zithse na pame mia volta meta m edwse ena petaxto k enw eyw dn polliithela dwsame glwssofilo..itan teleiooooo pl wraioooo….k apo tote edw k 2 mhnes dn exw ksanafilisei ..k tr m zitise enas 9eos na kanoume kati alla kati ginete sunexeia k den mporoume na sunanti9oumeee….9l para pl na kaw kt me auto to paidi…alla pio pl na kano0me sxesiiii…pff..makari se kapoia stigmi sto kontino mellon na ginei kati…aa kai cinderella k eyw etci eniwtha akrivws prin prwtofili9w itan omws mia ksexwristi empeiria p me voithise na ktlv kapoia pragmata p dn t katalavaina ….pote dn th vreis to katallhlo gia na fili9eis me kapoion aplws estw k ligo na s aresei kane kati kai tha deis oti meta ola tha s fenontai pl pio eukola…basoula pote na mn kaneis tpt aplws gia na exeis ta to les stous allous … panta prepei na kanoume auto p theloume k na ais9anomaste alla kapoies fores xreiazontai k oi paratipies…dn ginete na eimaste teleioiii …. ama kapoio paidi s aresei estw k ligo kane katii …

joanna στις Jan 15 2011, 02:00

anna aplws na eise o eauto s …tpt allo dn prokeite na se voithisei..ama s vare9ei aston na fugei ..dn tha tn parakalas kiolas…;)

joanna στις Jan 15 2011, 02:03

cinderella piste4e me k eyw etci akrivws eimoun prin ligo kairo..i moni diafora p eimai ena xrono mikroterh!!eimoun para pl duskolh k akoma eimai ..apla otan dineis to 1o s fili meta s pianei kati k thes n ksanadwseis…alla eyw parolo p m vre8ikan ples eukeries se oles elega oxi gt kanenan dn m arese….k oi files m aporousan k m elegan yt yt kai yt…yt dn t eniwtha..k auto p s eipe i fili s dn einai swsto na deixnese…me opoion einai na kaneis kt prepei na sto pei alla na s vlepei gia auto p eise k oxi yia kati to teleiws anti8eto..alla kane kt otn s dw9ei i eukairia einai mia pl 3exwristh empeiria!!!basoula pl swsto auto p les…

joanna στις Jan 17 2011, 22:18

eimai 12 xronon goustarw enan sima8ith m edw kai 3 peripou xronia diladi apo tote pou tn xerw …mou aresei poli,ke ligo kero prin m ta zitise. tou ipa kateu8ian ”nai” …xerw oti ena alo koritsi apo tn taxi ton goustarei kai tou thn pefti…autos to ekmetaleutike kai pigene kai tis thn epefte gia na me kani na zilepsw gia na di an ton goustarw… telika omos egw zilepsa kai tn xorisa meta apo ligo kai ro apo tn xorismo mas mou ipe kapios oti ola auta itan ena kolpo gia na katalabi an ton goustarw…tora 8elo na mou ta zitisi…sto ma8ima kitazomaste sinexia…me ena erwteumeno blema….

kiss dani στις Jan 24 2011, 16:44

hi den exo filisi akoma kai ime molis 16 tragiko? ti tha kanw?

anastasia! στις Jan 30 2011, 17:02

ime 16 kai oles m oi files exoun filisei ego pali oxi ..polla pedia m exoun zitisei na kanoume fasi i kati teteio kai lew oxi kolono fovame …ti ginete help!!!!!!!

anastasia! στις Jan 30 2011, 17:04

paidiaa yaa sas..alla an mporei kapoios as svisei ayto pou egrapsa pio panw ts proales…opoios mporei plzzz as to svisei..einai.anagkh..:\

trelhh gia ayton.. στις Feb 04 2011, 23:53

τα εχω με μια ανστασια και θελει να την φιλισω.ειμαι12 χρονων και δεν εχω ιδεα πως να το κανω.ασ βοηθησει καποιος

Βαγγελης αρτα στις Mar 03 2011, 23:09

paidia egw eimai molis 12 xronon kai den exw filisei pote agori ta egw bebaia me ena agori pou to goustarw giro stous 3 mines bebaia ton kserw apo 7 xronon kai mou ta zitise prin apo peripou mia ebdomada alla ton goustarw trela kai lew na tou zitisw na me filisei lete na biazomai?(ton agapw trela):)

Σονια στις Mar 04 2011, 17:07

paidia egw eime 12 xronon kai ta exw me ena agori molis mia ebdomada bebea egw ton goustara gia mines me auto to agori gnorizomaste apo 7 xronon kai skeutome na tou zitisw na …. proxorisoume ligo diladi na dosoume to proto mas fili lete na biazomai??? (perimenw me agonia tin apantisi sas)

sonia στις Mar 06 2011, 22:48

dn einai anagi n angoneste koristia kai lew koristia gt apo ola auta p diabasa t perissotera itan koristia!!!!!!!tes pa.otan egw edwsa t prwto m fili itan st 12 m.ta eixa me enan 8EO stn kuriole3ia.olo elega pote 8 er8ei i wra n filisw kapoion k otan ier8e k arxise n erxete olo k pio konta m m kopikan t podia imoun etoimi n loipo8umisw elega:tr t kn??tn filaw swsta ??mipws prepei n stamatisw??k polla tetoia gurnagan st mualo m alla oso pernouse i wra toso m arese k dn 8elame n 3ekollhsei o enas apo tn allon!!!htan uperoxo,katapliktiko m 3 grammata………WOW!!!!!!!!!!!

xrusoulio στις Mar 09 2011, 11:35

k tr p eimai 16 t exw vare8ei. t glwssofilo m exei ginei suni8eia pia edw filiemai m tn kollito m gia plaka sts allous 8 fovi8w!!!!!

xrusoulio στις Mar 09 2011, 11:40

sonia,afoy eimai agori ua se simboylefso na toy peis oti 8eleis na fili8eite.an se agapaei den 8a soy pei oxi.na min to kaneis se dimosio xoro.kalitera se kanena steno i se kapoio meros poy na min yparxei kosmos . se parakalo boi8ise me ki esy.

αγαπη ειναι να ΄γαπας πιο πανω απτη ζωη σου και την καρδια σου να ρωτας κι οχι τι λογικη σου

Βαγγελης αρτα στις Mar 10 2011, 23:02

isos na viazese ligo me to theme shesis omos an nomizis pos ton agapas efoson ton gnorizis tote prohora to ala den prepi na ton rotiseis prepi na paris moni sou tin protovoulia na ton filiseis etsi tha ine kalitera… pistevo na se voithisa ligaki..

k@terin@ στις Mar 12 2011, 16:30

Sonia mporei na cu fenete periergo alla ki egw eimai 12 san esena…me to agori pou mu aresei exume poly kalh sxesh afou ke aytos leei pws eimai to prwto koritsi pou erwteuthke trela.Pada ua huela na filisw kapoio agori sto stoma . Dokimase ton. Katarxas aytos mporei na leei pws exei filhsei koritsia polla kai na mhn ta exei kan me kapoia sto parel9on kai to adi9eto.Mhn to kaneis einai h symbulh mu. Ama exeis to 9arros dwstou prwta sto magoulo. 9a einai mia kalh arxh kai meta to prama paei mono tou. (l)

maraki στις Mar 12 2011, 17:36

eim trela erwtefmenh me enan 14 xrono eyw eimai 13 xronon,… einai 1 xrono meyaliteros muu mu leei dn 3erw na filaw kai ti tn drepome poluuu. plz voi8ise me ligaski ti na kanw …….

sofaki στις Mar 20 2011, 00:57

arxika 8elw na mou peis exeis dwsei petaxto fili?an nai tote einai pl eukolo koita tha sou bgei kai mhn exies agxos.tou to exeis pei oti dn 3ereis na filas?

faidra στις Mar 20 2011, 14:37

paidia dn xreiazete na agxwneste kai malista ap ta 13 gia to prwto sas fili… egw eimai 16 kai dn exw dwsei akoma to prwto m fili… oute kan sxesi dn eixa.. prin ligo kairo paizotan kati me ena agori.. to opoio m aresei edw kai duo xronia. autos einai 18 kai einai ligoi oi mines pou 8a mporw akoma na tn blepw afou meta tis panelinies kata pasa pi8anotita 8a fugei… lew na kanw kapoia kinisi..kai elpizw na antidrasei swsta!… <3

Alex στις Apr 03 2011, 15:52

paidia eimai sxedon 13 kai dn exo dosei akoma to proto fili kai dn exo kanei pote sxesi.Omos arxise na m aresei kapoios stin ilikia m trela.Apofasisa na t to po alla dn ksero me poia logia tha t to po.Ksero oti milate gia to proto fili omos dn ksero apo pou alou na zitiso boithia.(idi oi files m pou tis rotisa lene na bro ego tropo alla dn exo brei tpt kai i mera pou tha t to po plisiazei…)

g-eirini στις Apr 09 2011, 15:30

pedia dn xreiazete na proetoimazeste g to prwto filakiii…an pote paei na ginei kati eseis apla xalarwste k 8a er8ei apo mono tou!!!To fili einai enas tropos g na dixnoume 8aumasmo g kapoion\kapoia k oxi mono…o ka8enas exei tn tropo t na filaei..h kaliterh texnikh pou oloi sas mporeite na eksaskisete (sto xeri sas panta) einai roufixta..g to proti fili afto einai to pio yperoxo!!!otan o\h partener (agori\koritsi) sas valei glwssa tote 8a prepei na t didaksete kt p pote dn pisteue oti 8a kanete….akoumpiste tn glwssa sas sto plai ts dikhs tou k strifogiriste thn gyrw apo tn dikh tou san na pezete…!!! omws epidh PANTA to fili sindeetai kai me to swma….ena gdarsimo nyxiwn ston laimo (apala) einai poly passion k etc!!! ;)

Tonieeee!!!! :* στις Apr 11 2011, 22:58

k oses dn exete fili8ei akoma k eiste se mia hlikia pou pisteuete prepei…mn anisixite…eseis na eiste panta allh8ines k na dixnete 8ilikothta eksypnada k megalo talento sto 8ema fili!!!!

Tonieeee!!!! :* στις Apr 11 2011, 23:02

paidia geia sas,me lene eleni ke ime 13 xronon.akoma den exo fili9i me kapoion.Mexri stigmis omos mu ta exun zitisi 4.Ke oi 2 mesa se 3 meres.omos ego ipa oxi..den xero ti na kano.vasika exw 2 aderfia megalutera (agoria)kai daxi fovame ligo ine i ali9ia omos dn xero to gt.Den xero t na kano.9elo na ta ftiaxo me kapoion kai na fili9o mazi tu xoris na to ma9un ta aderfia mu alla edw pou meno ola ma9enonte ke ayto ine to mono kako..an to ma9i kapoios meta 9a gini vukino.Ektos olon ayton den xero ke pos filane.Plizz voi9iste me..!

Eleni!:* στις Apr 17 2011, 20:52

eyw eimai 13 kai ta exw mena agori po0 ton exw erwteutei trela..exw edw kai 3 meres po0 shkwnomai apo tis 7 kai ton skeftomai…autos thelei na kano0me kati alla eyw den 3erw na filaww…ee kai enas filos mo0 mo0 ipe na sunantitho0me na me filhsei autos g na mathw..eyw para3eneytika gtt ein kapws pl 3etsipoto..kai to0 ipa oxi…ti na kanww vohthiste meee :’(

klara στις Apr 24 2011, 14:28

re pedia ti mporo na kano gia na doso ena polli wraio glossofilo???

Etc Apla στις Apr 25 2011, 16:43

alithia mia apantishh?

bacilikiii στις Apr 26 2011, 18:12

to kanoniko so0 onoma poio ein?? vasili se lene?

klara στις Apr 26 2011, 19:23

agaphth klara exeis ena filo p s t zhtaei ki olas n c filhsei g n ma8eis t n s pw.a3iopoihse tn eukairia k g n mn ntrepesai n ginei kapou hsuxa.alla a3iopoihse tn eukairia.3ereis poses 8a zhleuan autn tn eukairia?

faidra στις Apr 27 2011, 14:19

lipon eimai 12 k 3 mines to proto m fili itan sta 11 me tin kona po0 ta exo0me 2 xronia petaxto itan apo ta 9 ya plka sti bo0kalaa otan kanis ena petaxto fili dn nio9is tpt ala to glossofilo ekini ti stigmi po0 dinis glosofilo nio9is para3ena mesa s san i 4ixi s na exi vgi apo mesa s kai na exis keno ala apo tote po0 ekana to proto glosofilo filao sxedon ka9e mera (den 3ero an sas berde4a ala tespa)

Te0 agapAi konaa στις Apr 29 2011, 05:20

Faidra to 3erw pws polles tha thelan na to0s ekane thn protash ena agori..alla eyw den eim siyo0rh..den 3erw an ein swsto na paw na fasothw me enan filo mo0 kai taytoxronws na ta exw kai me enan allon…. den xerw..tremw an to kanw autoo ein duskolo!!

klara στις Apr 29 2011, 17:21

eimai 13..dn exw filhcei akoma..alla…..opote mou arecei ena agori pada 9a uparxei kati pou na distazw na proxoricw….kai oles oi files mu mu lene..”ela mila tou…pes tou kati….9es na tou pw na ta ftia3ete…”….dn 3erw ti na kanw..!!

ΕΛΕΟΣ στις Apr 29 2011, 23:16

pediA egw paw proti gumnasiou kaigustarw enan pou paei kai dn 3erw an kai auto me gustari alla me koitaei sinexia kai i koliti m leei oti me gustarei autos trela tr egw ti prepei n kanw na paw n tu po tn alithia oti tn gustarw h oxi

lou στις May 01 2011, 17:24

paidia thelw mia kopela me tn opoia tha t ftiaxo mallon mia apo autes ts meres. .. ti na kano otan pei nai…na tn filiso? i na ts po kati allo? an nai ti na ts po? alla g t fili pos tha pao afou einai i proti m fora?

boubis στις May 01 2011, 21:03

hi guys….
eimai 12 kai ta exo me mia kopela 7 mines….8elo na tis doso to proto fili alla dn einai kai toso eukolo gia emas….(gt dn to 3eroun k oi goneis mas)peite mou kamia idea….

anonimos.... στις May 06 2011, 18:55

eimai 18 kai fetos dinw panellhnies. den exw kanei kamia sxesh mexri twra wstoso eixa thn eukairia! h8ela ena paidi apo to gumnasio ton opoio sthn arxh ton misousa kai sthn sunexeia ton erwteuthka trela!den mou edine shmasia kai phra thn apofash na tou steilw mnm (xwris omws na tou pw poia hmoun) arxisame na milame xwris na tou apokalupsw poia hmoun. perase enas xronos mou eipan oti me h8ele. arxisame na milame kanonika pleon kai h eirwnia??? pali me mnmata.. kanonisame na vgoume alla pote den vre8hkame gt egw den mporousa! to oti den eixa dwsei to prwto mou fili akomh me fovhze kai me fovhzei akomh…
epeidh exw makrhgorhsei arketa kai 8a sas kourasa… auton ton an8rwpo ton latreuw, ton agapaw wstoso pote dn mporesa na ton exw apo thn anasfalia mou. mhpws prepei na anhsuxw!!??

euag στις May 07 2011, 18:18

eimai 13 kai to prwto mou filh to edwsa sta 12 hmastan sto steki mas para polla paidia kai egw me auto to paidi hmastan cunexeia mazi xeraki xeraki h aliws agkalitsa molis meinake oi duo mas me poia mou dinei ena glwssofilo … <3 To PaiDi FiLaGe uPeRoXa…..!!!!!

ina στις May 08 2011, 21:16

agaphth klara dn s lew n t ftia3eis mazi t aplws des t san na trws ena kainourio faghto dn xreiazetai n t trws sunexeia.auto shmainei afou boreis mn exeis amfibolies k kan t.s milaw ek peiras.opoios fobatai panta xanei k egw epidh fobh8hka exasa.mn kaneis t idio la8os.an 8ls n epikoinwnhseis mazi m steile m t e-mail s

faidra στις May 11 2011, 21:09

H proti mou sxesi egine sta 12 mou pros t 13:P Me ton kolito mou ala aresa pragmatika se ekinon eno emena dn m arese ekinos :PKai oute enio9a asfalia giati i3era tous filous tou pou tous ebazan idees >.<
Dn exoume fili9i akoma…Fovame to fili…Kai dn 3er kan ti kano0me se mia sxesi 12 xronon eim HELP!!

Coof στις May 18 2011, 13:03

Eimai 12,5 etwn kai den exw dwsei to 1o m fili. paw 6h dhmotikou.m aresei mia kopela edw kai 2mish xronia . alla den m aresei apla … otan thn blepw akoma ki otan thn skeftomai kai exw to proswpo ths sto myalo anatrixiazw , niw8w mesa mia ka4a , mia zwtikothta . pame sthn idia ta3h . ayth symfwna me mia filh ths ths aresw. vasika persi sthn 5h m eipe h filh ths oti aresw se ekeinh. fetos m elege to idio sthn arxh ths xronias meta egine kati akoma megalytero mperdema . h kollhth ths m eipe sto skype oti aresw se ekeinh . twra m elege allh mia filh ths ta idia . twra rwthsa mia filhsa kai leei den 3erw leei kanenan . opote rwtaw thn idia m leei kanenan .

boh8hste please !!!

Johnathan στις May 18 2011, 21:27

παιδια εγω το πρωτο μου φιλι το εδωσα στα 13 παιζοντας μπουκαλα κλασσικα ! με ενα παιδι που το η3ερα αλλα δεν ειμασταν δεμενοι.. πλεον ειμαι 15 χρονων και ουσιαστικα σχεση δεν εχω κανει ποτε αλλα με τον κολλητο μου οπου κανουμε 1 χρονο και κατι παρεα φιλιομαστε και τα πραγματα πανε χαλαρα σαν να μην συμβαινει τιποτα .. πιστευω πως τον γουσταρω και νιω8ω υπεροχα μαζι του αλλα α3ιζει να χαλασω τη ν φιλια μας? που ουσιαστικα για μενα ειναι τελεια?

mar_rizzla στις May 21 2011, 00:14

paideia egw to prwto mou fili dn t exw dwsei omws oloi 3eroume oti 8a 8elame(autoi p dn t exoun dwsei)oi eukairies 8a tuxoun polles omws prepei n ts arpazoume.ax mou exei sumbei k emena.Eixa mia eukairia alla……dn tn a3iopoihsa,giauto k mia empeiria pote dn einai kako.

Tina στις May 21 2011, 11:43

ego ime 13 xronon,ta exo me ena agori pou ime eroteumeni mazi tou kai ine ena xrono megaliteros,kai autos m agapaei polu kai me rotise an 8a i8ela na fili8oume-aplo fili- kai egw ipa oti dn exo problima…opote perimeno na sinanti8oume kai vouala to prwto fili!!!!!

stellina στις May 22 2011, 22:45

;)

stellina στις May 26 2011, 14:24

egw eimai 19 xrono kai den exw filisei pote.eixa sxesi me kapia atoma pou gnwriza alla apo ton karo pou ixame sxesi den mporousa na vrethw mazi tous giati me diakatezei to agxos kai to agxos mou prokalei taseis emetou..kai etsi distixws apo tote oute sxesi exw xanakanei oute kai fili exw dwsei..(btw eimai kai polu klistos xaraxtiras)kai twra mou aresei ipervolika kapios pou einai 24 xrono alla den mporw na kanw tipota :(

Piraxtiri στις May 30 2011, 00:51

egw eimai 15 kai den exw dwsei akomh to prwto mou fili… edw kai peripou 6 xronia eimai erwteumenh me ena agori… parolo pou eixa polles eukairies gia na dwsw auto to 1o fili, den tis arpa3a gt den eniw8a pragmatika ais8hmata gia auta ta atoma… elpizw to 1o mou fili na einai kai me ton prwto mou erwta <3

Vazo στις Jun 02 2011, 02:06

εγω παιδια πρωτη φορα φιλησα στα 14 μου… θυμαμαι ηταν ενα αγορι το οποιο ηθελα πολυ καιρο και ενοιωθα τρελα ερωτευμενη…….. δλδ θα εκανα τα παντα γι αυτον….. ωσπου καποια μερα εκει που καθομουν με τις φιλες μου με πηρε να μου μιλησει.. μου ειπε οτι με ηθελε κλπ κλπ…. και μετα αφου τα φτιαξαμε πηγα να φυγω… με γυρισε και με φιλησε.. ηταν θεικα.. Το θεμα ειναι πως αυτο το αγορι ειναι λιγο “nirvana style”.. τα 8ελει ολα χαλαρα… δηλαδη δεν τον πειραζει να μιλαμε με τις ωρες ας πουμε.. και δεν τον πειραζει αν με δει και δε με φιλησει.. απλα θελει να ειναι κοντα μου ακομα και αν δε μιλαμε….. Μ αυτο το παιδι τα εχουμε φτιαξει παρα πολλες φορες αλλα ειναι η πρωτη φορα που κραταει πολυ…. Μονο κοντα του νοιωθω ολοκληρωμενη.. οταν δεν ειαι κοντα μου εστω και λιγο δεν νοιωθω καλα… τοτε πρεπει να μιλαω γι αυτον συνεχεια για να τον αισθανομαι κοντα μου…. Μου εχει γραψει ενα τραγουδι και στην κιθαρα το μικρο μου….. Ξερω οτι νοιωθει πολλα για μενα απλα δε τα δειχνει… ισως επειδη δε θελει να το παρω πανω μου… Και να σας πω την αληθεια… με οσες τα εφτιαξε αυτο το παιδι κρατουσε μια.. το πολυ δυο εβδομαδες.. δεν τον αντεχε καμια γιατι υποτιθεται οτι τις εγραφε.. εγω ανακαλυπτω σιγα σιγα πως δε με γραφει απλα προσπαθει να μην αμελει τους φιλους του… Ποτε δε θα ξεχασω αυτο το αγορι γιατι ειναι το πρωτο αγορι που ειχα ποτε μου και μετα απο ενα χρονο συνεχιζω να ειμαι τρελα ερωτευμενη μαζι του. Ελπιζω καποτε να καταλαβεις μωρο μου τι νοιωθω για σενα! Σ’ΑΓΑΠΑΩ ΓΙΩΡΓΟ ΜΟΥ!

Vasw στις Jun 04 2011, 11:47

To prwto m petaxto fili htan cta 12 m.Tr vacika eim 13, kai prin apo merikoyc mhnec edwca kai to prwto m glwccofilo…Moy arece alla dn mporw na pw oti me en9oyciace giati eixa fovero agxoc…epeita, den h3era pwc fanhke kai cto paidi m to opoio to edwca…Apo tote dn exw 3anadwcei glwccofilo…M’ayto to paidi ta eixame 3anaftia3ei kai eixame 3anaxwrcei pollec forec alla mt egine kati kai den 3anamilhcame.Aytoc vacika fer9hke perierga, giati kapoioc toy eixe pei oti egw, eixa facw9ei me allon enw ta eixa mazi toy…etci apofacice na moy ta 3anazhthcei…otan egw toy eipa oxi, aytoc m eipe oti moy ta zhthce mono kai mono gia na katalavei, an eixa facw9ei ontwc me allon.(an facwnomoyn ma2i toy 9a katalavaine an eixa facw9ei me allon) omwc egw dn exw facw9ei pote me kanenan cth zwh m kai ayto mporw na to orkictw…epipleon pictevw oti einai ply nwric akoma gia na face9e…h cymperifora toy pantwc me eknevrice, giati ayton ton an9rwpo, enniw9a oti ton eixa erwteytei…icwc eytege vevaia to oti eixa dwcei to prwto m fili ma2i toy…den 3erw…pantwc twra, pictevw oti ayton ton an9rwpo dn 9a ton 3exacw pote kai m2i m’ayton, pote dn 9a 3exacw to prwto m fili.

iRenakiLove στις Jun 08 2011, 15:03

Χμμ, το πρώτο μου φιλί το είχα δώσει στο νηπιαγωγείο μ’ ένα αγοράκι 2 χρόνια μικρότερο. Μάλιστα με τον αδελφό του(που ήταν στην ηλικία μου)είμασταν κολλητάρια. Σχεδόν κάθε διάλειμμα δίναμε και κανένα πεταχτό(ΕΝΤΕΛΩΣ για πλάκα, δεν ξέραμε ούτε τι είναι σχέσεις, ούτε τίποτα;ρ)μέχρι που μια μέρα μου ξέφυγε και το πα στη δασκάλα μου και με κατσάδιασε. Μου είπε ότι θα κολλήσουμε μικρόβια, ότι είναι μεγάλη αταξία κτλ κτλ. Χαχα ακόμη θυμαμαι εκεινο τ’ αγοράκι:) Το πρωτο μου κανονικο φιλι ομως ήταν στα 14 με εναν κουκλοο (2 χρόνια μεγαλύτερο) Ήταν τόσο τρυφερό και τόσο ερωτικό και παθιασμένο μαζί;D

αοκ[καφ[-;ςφ στις Jun 09 2011, 01:56

geia se olous :)

elpizw na mhn sas kourasw alla xreiazomai voh9eia!

eimai koritsi, 13 xronwn k m aresei para pl kapoios pou sthn arxh ths xronias ton 9ewrousa mal*ka alla apo tote pou arxise na “m deixnei endiaferon” tn prose3a perissotero… arxisame na ginomaste filoi (sthn arxh akoma k gia koritsi m eixe milhsei k dn me peiraze) omws argotera arxisa na tn erwteuomai pisteuw oti isws ftaei pou genika einai omorfos k oti kanena agori dn m eixe dei3ei toso endiaferon paliotera (genika dn exw toses “katakthseis” ektos apo pollous meso FB, enan filo tou 3aderfou m k ena agori pou m ta eixe zhthsei lg kairo prin… perissotero ta eftia3a mazi tou g spasimo, taeixame g peripou 1 mhna alla xwris na vre9oume apo konta -milousamesto fb- k eixame enan koino filo) TELOS PANTWN
m auto to paidi pou sas elega oloi eidika mia periodo me rwtousan an tou aresw h an ta exoume k dn h3era ti na tous pw :/
9elw poli to prwto m fili na einai m auton (mias pou auto einai to 9ema :P ) k to exw skeftei polles fores omws pote dn mas exei do9ei h eukairia an kai an mas dinotan dn pisteuw na me filouse…
genika kati paizei me diafora alla koritsia alla fainetai oti egw tou aresw ;)
dn 3erw ti na kanw eidika twra pou to sxoleio teleiwse k den nomizw na ton 3anadw to kalokairi (epipleon fovamai min pe3ei tipota m allo koritsi…)
afou opws sas eipa den exw k pollh peira :P dn 3erw ti na kanw k euxomai na kanei kati prwta autos…
telos thn kainourgia xronia exw apofasisei na alla3w emfanisiaka kiriws g na me prose3ei autos afou dn exw kapoio komple3 me thn emfanishmou…
PEITE MOY IDEES GIA NAKANW THN PRWTH KINHSH (H KAI OXI)
sas euxaristw pou me “akousate” ;)

OSO ANAFORA TO PARAPANO 9EMA PISTEYW OTI H KATALLHLH HLIKIA EINAI 13-14!!! :D

no name :) στις Jun 13 2011, 00:54

aa epishs 3exasa na pw oti den fovamai to prwto mou fili kai pisteuw pws an me filouse 9a antapokrinomoun )opws eniw9a)
kai pali euxaristw… :)

no name :) στις Jun 13 2011, 00:58

egw edwsa to 1o m fili st 16..t eixa me kapoion 1,5 xrono k filh9hkame ston 3o mhna..apo tote p xwrisame dn exw filhseis allon..dn 3erw giati alla dn mporw na filhsw kapoio allo agori..

κριστα στις Jun 16 2011, 18:07

geia sas egw ta exw ftiaxei ena pedi poy einai pl kouklos …alla..tou…exw..pei…merika psematakia..k..fobame..oti…ama..ta…ma8i..8a…me…xwrisi..k..afto..dn..to..8elw…me..tpt peste m ti na kanw na tou pw tin ali8eia kai as gini oti gini i na mn toy po tpt..k..n..niw8o…tipsis…?help me

eleni στις Jun 18 2011, 15:15

21.6.2010 <3 Το πρωτο μμ φιλι με ενα ατομο που το ηξερα 3 μερες. Ακουγα τ χειροτερα γ αυτον!!! κ ομως οταν τν γνωρισα τν ερωτευτηκα!!! τ ιδιο κ αυτος κ ετσι καταληξαμε μαζι :$ Δεν αντεξαμε περισσοτερο απο 1 μηνα μαζι. Τον βλεπω κ οντως μ ελεγαν αληθεια.. ειναι πεφτουλας αλητακι κ τ παιζει μαγκας ομως πραγματικα περασε ενας χρονος ακριβως κ δεν μετανιωσα τπτα!!! Ακκομα τον αγαπω κ αν οχι σαν τ αγορι μ τοτε σαν φιλο μμ :')) Ημουν 13 οπως κ αυτος… Δεν θ τν ξεχασω ποτεε :'))

eλεn. στις Jun 20 2011, 23:52

geia sas egw eimai 15 kai to prwto moy filh to edwsa sta 13 me to agori m panw sto lewforio!phgainame ekdromh eimastan aggalia kai 3afnika mou skaei ena fili..egina katakokkinh den to perimena alla mou arese para poli!vevaia sthn sinexeia dwsame kai glwssofila kai kaname kai pola alla..twra exoun perasei 2 xronia kai akoma eimaste mazi me arketa dialhhmata omws.eimai poli erwteumenh mazi t!

m@ry στις Jun 22 2011, 14:41

αχχ <3 το πρωτο μου φιλι το εδωσα στις 3.6.2011 (πριν λιγο καιρο <3 ηταν ελλεινο .. σε ηλικια 14,5 :P αυτος μενει γλυδα.. και ηρθε εδω που μενω.. αρχικαα πηγαιναμε αγκαλια σε κατι κουνιες.. και μετα οταν κατσαμε σε ενα παγκακι.. τον ειχα στην αγκαλια μου (γιατι ηταν λιγο ντροπαλος χΔ) οχι οτι εγω δεν ημουν .. αλλα λεμε τωρα χΔ..μετα του εδωσα ενα φιλι στο μαγουλο και γυρισε το κεφαλι του (= και εκεινη την ωρα φιλιθηκαμε.. αχχ<3 μετα οταν εφυγε δεν ενιωθα καλα .. γιατι στο πρωτο φιλι εβαλε κατευθειαν γλωσσα =/ και ντραπηκα λιγο =Ο (ηταν το πρωτο φιλι και των 2 μας χΔ ) Γ + Α = <3

mikrhzouzouxD στις Jun 24 2011, 14:10

γλυφαδα*

mikrhzouzouxD στις Jun 24 2011, 14:12

geia eleni,
dld ti ennoeis 4ematakia??
px oti ta eixes k me allous h kt (pio) sovaro?? :O :P

no name :) στις Jun 24 2011, 23:14

aaax ego eime 13,5 . 8a gino 14 tn augousto kai dn exo filisi kanenan! eseis pisteuete oti eime se hlikia pu mporo na filiso kapoion ktl…alla to 8ema eine oti dn m aresei kanenas apolytos!dn koimame ta vradia gt skeftomai afto t 8ema! 8elo n eroteu8o alla……..

maria........ στις Jun 26 2011, 19:33

ime apo kipro ime 15 xronwn ke den exo filisi pote koritsi oute ixa kapia sxesh, ime poli ntropalos ke dn ime kinonikos k thelw na t kseperasw alla den mporw k thelw ena koritsi omws ntrepome, ti na kanw???

silvester στις Jun 28 2011, 01:43

παιδεια εγω ειμαι απο κυπρο , ειμαι 15 χρονων , δεν ειχα ποτε σχεση (ουτε φιλησα δηλαδη ποτε μου) αλλα θελω ομως δεν ειμαι κοινωνικος και το παλευω να γινω κοινωνικος αλλα δεν μπορω!!! μπορει καπιοσ να μου πει τι να καμω ;;;

Andreas στις Jun 28 2011, 23:10

Γειά σε όλους!
Είμαι 13 χρονών.. Μου αρεσει ενας φιλος του αδερφου που ειναι 16.. Ενα βραδυ ειχαν κανονισει να βρεθουν στο σπιτι μας, το βραδυ θα εμενε εκει ο φιλος του.. Αυτος κοιμοταν στο σαλονι.. εγω ξυπνησα γιατι δειψουσα.. περασα απο το σαλονι [οπου και κοιμοταν ο Μανος] για να παω στην κουζινα.. καταλαθος σκονταψα και αυτος ξυπνησε και εκανε οτι κοιμοταν.. αφου ειπια το νερο περπατουσα σιγα για να μην τον ξυπνησω και ξαφνικα… με τραβαει απο τον αγκωνα και μετα με σφηγγει μεσα στην αγκαλια του και μου δινει ενα φιλιιιι!!!!!! :DDDDDDDD μαγικοοο!!!!:DDDD μετα την επομενη μερα, νομιζα οτι θα το ειχε ξεχασει..αλλα.. το επομενο βραδυ κατα τις 3:00 ηρθε κρυφα στο δωματιο μου, μου εδωσε ενα φιλι και με ξυπνησε! Υστερα με πειρε απο το χερι και πηγαμε στο σαλονι και κατσαμε εκει αγκαλια μεχρι τις 5:20!!

σαρα στις Jul 04 2011, 06:36

Ειμαι 14 χρονων και δεν εχω φιλησει ποτε μου.. Το περιμενω αλλα εχω χασει καθε ελπιδα.. Μου αρεσει καποιος που εχουμε μια πολυ μπερδεμενη ιστορια..Το θεμα ειναι οτι σταματησε καθε επαφη μαζι μου οταν εμαθε τι νιωθω..Μου αρεσει πολυ αλλα δεν καιγομαι κιολας να φιληθω ή να κανω σχεση.. Coolarete guys,ολα θα γινουν.. ;)
Τα καλυτερα ερχονται εκει που δεν το περιμενεις :)

tweety στις Jul 07 2011, 16:49

to prwto m fili to edwsa sta 17 me mia kopela pou htan 14 k gnorizomastan apo para para polu palia!exoun perasei peripou 8 xronia apo tote k omws den prokeitai na to 3exasw pote gt htan kapoia pou mou arese,thn ithela k xairomai pou phra apo ekeinh to prwto m fili!!Twra pleon eimaste filoi epeidh exoume ftia3ei me alla proswpa thn zwh mas alla opote vlepomaste panta erxetai auth h anamnhsh!!

tasosdelete στις Jul 19 2011, 20:56

… Ευχαριστούμε Σάρα για την Ιστορία σου. Μπορεί να το κάνω άρθρο μου έδωσε ιδέα.

Αλέξανδρος Φίλος στις Jul 24 2011, 16:29

Φίλε Ανδρέα, μη σε παίρνει από κάτω, γιατί ούτε εγώ ήμουν κοινωνικός στην ηλικία σου. Αυτό που σε συμβουλεύω είναι να κάνεις γενικά φίλους, με άτομα που βλέπεις ότι ταιριάζετε και σε πάνε για παρέα. Ξεκίνα να βγαίνεις και θα γνωρίσεις και κορίτσια.
Αν υπάρχει μια κοπέλα που σου αρέσει, κάνε το βήμα και ζήτα της να βγείτε. Μη θεωρείς δεδομένο, ότι θα προτιμήσει κάποιον πιο κοινωνικό από σένα. Αλλά να σκέφτεσαι ότι ακόμα κι αν σου πει όχι, μη σε πάρει από κάτω, γιατί δεν έχασες τίποτα. Θα βρεθεί άλλη που θα σου αρέσει και θα της μιλήσεις και. Με κάποια θα είσαι τυχερός και θα την κερδίσεις και φυσικά έχεις αποκτήσει άνεση και εμπειρία στο φλέρτ

Αλέξης στις Jul 24 2011, 17:24

to prwto mou fili..afto pou ithela dld..to edwsa to kalokairi..mt to telos tis 1is yumnasiou.. :)..stis toualetees enos mayaziou..:)..ah aftoi oi antres..pl dropaloi vree :):)

muahaha στις Jul 24 2011, 22:16

παιδια ηρεμηστε ….καταρχας αυτο εδω το SITE ειναι ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΛΗΘΕΙΕΣ….εγω το πρωτο μου φιλι το εδωσα πριν 1-2 μηνες με ενα αγορι στην παιδικη χαρα ενω ολοι μας οι φιλοι ηταν κρυμενοι πισω απο το δεντρο…σημερα δεν θελω να τον ξαναδω μπροστα μου γιατι νομιζε πως ειχα βαλει στοιχημα με 2 φιλες μου αν θα τα καταφερνα να με φιλαγε…εχω παθει σοκ…στο μεταξυ ενας κολλητος του μετακομοισε πανω απο το σπιτι μου…φαντασου να τον φερνει απο πανω? omg…9a bgw e3w kai 9a tous brhsw…

maraki στις Jul 27 2011, 13:34

pedia mou aresi ena agori poli ala dn nomizw na me kitaksi pote (oxi fisika epidi ime asximi i kati tetio..)gt ego ime apo ali xora ke aftos elinas ke mu aresi poli exi matares….ton latrevoo…ke ntrepome poli dn iparxi periptosi na tu milisw….pite mu esi ti na kanw??ime 13 … :’(

treli gia sena στις Jul 29 2011, 23:13

re paidia xriazomai boi8eia!!!eimai 13 kai mou aresei poli mia kopela kai den kserw pws na tis to pw!!!iparxei ena mikro provlimataki einai 1-2 xronia megaliteri apo mena alla enas filos m eipe pws tis aresw gt tis idies erwtiseis pou eixe kanei k se auton prin ta ftiaksoun ti ekane kai se mena!!!episis na pw pws den kserei ti taksi paw!!kamia simvouli!!!aa na min ksexasw na pw pws den exw filisei akomi

nikos στις Jul 30 2011, 15:47

eg eimai 13-14 kai ako,h dn ta exw ftia3ei me kanena agori …. parolo pou m thn peftoun pl agoria pote dn m taxei zhthsei kanenas … ti 9a -ei auto??

eliana στις Aug 06 2011, 01:19

eimai 13 xronon kai pao theftera gimnasiou kai kano parea me mia kopela, mou aresei poli kai thelo na tis ta zitiso alla fovame an mou pei oxi,den ksero ti na kano,sas parakalo apantiste mou grigora thelo ti voitheia sas

kriti στις Aug 18 2011, 15:51

edw kai 6 mhnes mu arecei para pl ena paidi.. exw kollhsei . to paidi auto to kserei k se kapoia stigmh pros to pasxa milagame ka9e mera k vgename eksw mazi htn les kai ta eixame alla mia mera xwris kanena logo ksekopse.. prin ena mhna arxise na m stelnei pali ..en mporw na to katalavw auto to paidi …8elw na mou peite pws mporw na katalavw an me 9elei pragmatika i an paizei mazi mou..kai pws mporw na to kanw na me 8elei kai autos…

m arecei trela στις Aug 23 2011, 02:12

egw eimai 14 kai dn exw dwsei akoma to prwto mou fili..to perimenw pws kai pws me ena agori pou agapaw..exoume mperdemeni istoria … alla twra teleutaia exoume apomakrin8ei ..pws mporw na ton plisiasw an dn menoume sto idio xwrio ??parakalw voi8eia

tweety στις Aug 23 2011, 16:08

Loipon paidia egw dn 3rw..eimai 14 9a paw deutera gumnasio0..tecpaa oles oi files mu exun knei sxesh kai exun filisei to tairi tus!!egwww 9a 9ela pl na filisw kapoion..ala den fenetai na eim etoimh akoma ka9ooolou..kai oute exw vrei akoma to tairi mu…mu aresoun kana 2 :/ alla metaa feygunn kai tra dn 9lw kanenan!!to provlima einai oti dn eimai etoimh..ti 9 knw? :/

Marakii στις Aug 23 2011, 22:08

Epishs na rwthsw kai kati allo..ta dontia xrhsimeuoun kapou sto fili???

Marakii στις Aug 23 2011, 22:13

eimai 12 kai m aresei enas pou einai 21 xronwn ton gnwrisa ekei pou douleuei h mhtera m den exw pei tipota se kanenan mono se auton kai to 3erei oti m aresei!!den nomizw na tou eimai entelws adiaforh gt kai ekeinos me pairnei agkalia koitazomaste gia polu wra me kernaei kai egw ekeinw me fulaei sto kefali oxi sta xeilh ennwo akoma otan eimaste mazi mhlame kai panta gelame epishs otan pernaw apo dipla t me fwnazei gia na m mhlhsei kai otan feugw genika apo to magazi ths mhteras m me rwtaei gt feugw pou 8a paw kai me agkaliazei me xairetaei kai feugw genika asxoleitai mazi m akoma egw den exw fhlhsei kanenan kai ekeinos einai arabwniasmenos!!!!!ti na kanw kai epishs ti lete na t aresw estw kai ligo

πεταλουδιτσα στις Aug 28 2011, 12:32

Παιδια γεια σας…ειμαι η ιδια Cinderella που ειχα γραψει και τον χειμωνα για το οτι δεν ειχα δωσει ακομα το πρωτο φιλι…εε τελικα μεσα στο καλοκαιρι εγινε επιτελους απο εκει που δεν το περιμενα με τιποτα και αν και ρομαντικο μπορω να πω πως δεν ηταν οπως το περιμενα γιατι πολυ απλα ηταν με καποιον τον οποιο ηξερα λιγο καιρο και δεν ου αρεζε και πολυ…εκει που θελω να καταληξω ειναι να σας πω να μην βιαζεστε για τιποτα γιατι το καλο πραγμα αργει να γινει και τελος οπως ειπες και εσυ tweety τα καλυτερα ερχονται εκει που δεν το περιμενεις :D

Cinderella στις Aug 29 2011, 22:41

Cinderella nai alla thelw poli na ton pliasiasw na ton kanw n m thellisei !! pws omws??

tweety στις Sep 02 2011, 15:00

ax, eimai 13 kai dn exw fili8ei pt… h ali8eia einai pws tn teleuteo xrono arxisa n to skeftomai synexeia alla eimai k ligo dropali… t borw n kanw gia n aresw s ena agori???

apelpismeni στις Sep 02 2011, 16:28

egw eimai 13 k akoma dn exw kanei kt an k 8 to h8ela polu dn exw kanei kt akoma!oloi m lene oti eimai polu omorfh ala dn katalabainw ti ginetai…

vaia στις Sep 02 2011, 23:58

petalouditsa oxi en xrhsimeuoun se tpt k kalo th einai na mn t epixoirhseis pote :/ :P … k nai tweety exeis apoluto dikio. ;)

mu arecei trela στις Sep 03 2011, 02:58

geia sas eimai 12,5 kai den exw dwsei akoma fili !!! agpw trella enan antrakla 15 xronwn kai autos to idio !! alla fovamai na ta ftiaksw mazi tou giati mporei na to mathoun ta aderfia m ta opoia einai polu megalutera [gurw sta 22 , kai ta duo ] kai tha me malwsoun gt auta thn prwth tous sxesh thn ekanan sta 18 kai noiwthw amhxana [den mporw n pw sto agori pou goustarw '' mhn to peis se kanenan gt tha ksenerwsei kai tha me afhsei]kai epeishs mhpws einai polu nwris g n dwsw glwssofilo??? sas parakalw vohtheistai me !!!sas pleazarw !!!

paixnidiara στις Sep 24 2011, 22:01

EGW DEN EXW DWSEI AKOMA TO PRWTO MOY FILI ALLA EINAI ENA AGORI STIN TA3I MOU O OPOIOS 3EREI OTI TON AGAPAW KAI ME KOITAZEI H MOU XAMOGELAEI ALLA DEN 3ERW TI NA KANW…. EINAI TOSO TELEIOS KAI PAEI PRWTI GYMNASIOY OPOWS KAI EGW XXXXXXXXXXXXX!!!!!!

DIMAKI!!!! στις Sep 25 2011, 15:32

:):)
:):)
:):)
:):)

DIMAKI!!!! στις Sep 25 2011, 15:36

hi,me lene maria!egw paidia agapaw edw kai 7 xronia to idio atomo kai eimai 12,5!paidia me akoumpaei kai anatrixiazw!nomizw oti xanw tis ais8iseis m.alla den exw filisei pote agori oute oomws ta exw ftiaxe pote me kapoio.gi ayto fobamai lg.eimai se adeiexodo!!!ti na kanw?????<3<3<3<3<3<3

madi στις Sep 25 2011, 18:41

sumfwnw me tn Cinderella alla…me akneurizei p oles oi files m exoun filisei agori kai egw oxi….auto vevia dn einai kako…alla zhlevw ligo..!! ti na kanw…pws na vrw kapoion..? …!!ti na kanw…ookk…to kalo pragma argei na ginei alla na mhn ginei kai 3 xroniaa…!!! ariam…!

ariam στις Sep 26 2011, 16:19

koritsia paei h istoria m edw kai 3 meres p t egrapsa auto to keimeno autos t eftiakse me allh kai stenaxwrhthhka para polu !!!Dimaki ama se poiasei kai sou pei thes na filhthoume h se arpaksei monos tou kai se filhsei tote na ton filhse4i kai esu !!!mhn to epeidiwkseis alla ama ginoun kapoia apo ta parapanw kanto !!!Maria ………. eisai polu erwteumenh !!! gt deixneis sumptwmata erwta afou otan se koita2ei kai ton koita2eis den mporeis na pareis t matia s apo panw t kai otan se akoumpaei anatreixia2eis auto shmainei oti eisai karapsouremenh ma2i tou kane t panta ma2i t [enow auta p s epitrepei h hleikia s]!!!!!apo thn mia skeftomai [g t diko m provlhma milaw]n t ftiaksw me kapoion p agapw alla mhpws einai polu nwris ? egw thelw n kanw kati sto lukeio etsi wste na to noiwsw [perissotero kai otan tha ftasw 30 xronwn akomh n eksakolouthw n agapaw ton paidiko m erwta as ki na mhn eimaste ma2i sth 2wh alla opote ton vlepw na anatreixia2w !!

paixnidiara στις Sep 28 2011, 18:47

PAIDIA MHN FOVASTE NA AFETHEITAI STHN AGALIA TOU !OPOTE NOIWSETE KATI POLU DUNATO GIA KAPOION SUNEXISTE MHN FOVHTHEITAI TPT !!! ZHSTE…………!!!!!!!!!

paixnidiara στις Sep 28 2011, 18:48

8α mou peite???

madi στις Sep 29 2011, 20:25

Γεια σας παιδιαα..ειμαι 13 χρονων και τα χω εδω και μια βδομαδαα με ενα παιδι το οποιο δν εχουμε δωσει κανονικο φιλι..απλα στο στομα..και δινειι αντε μια φορααα την μεραα και αυτοο σαν να μην το θελει..λεει πως με θελει αλλα δε το διχνει..τι θα κανω βοηθηστε με παρακαλωωωω

klara στις Oct 03 2011, 15:38

egw edwsa t prwto mou glosofilo sta 15 me enan pou den h8ela apla t eftia3a mazi t gia fash k otan ton filousa skeftomoun ena allo agori pou h8ela.thn idia mera t vrady h filh mou me phre thl k mou eipe oti 8elei na xwricoume epeidh filaw xalia….

maraki smile στις Oct 03 2011, 23:49

pote einai h kaluterh hlikeia na dwseis fili ???[glwssofilo panta]!!!

paixnidiara στις Oct 05 2011, 13:57

madi , ama sou ta zhthsei to agori pou sou aresei[agapas[ mhn deistaseis na kaneis kati mazi tou !!! einai h hlikeia sou twra [kai h dikia mou]twra seira exoun ta xadia oi agalies kai ta filia alla mia dikia mou plhroforhsh pros ta esena einai na mhn kaneis tpt parapanw apo filia kai xadia [ennowntas erwta kai sex] sthn hleikia twn 16- 18 tha erthoun ki auta !!!klara , twra gia esena pisteuw pws o tupos einai polu …….[me sugxwreis gia thn ekfrash]alla pisteuw oti se douleuei psilo gazi kai t exei ftiaksei mono mazi sou gia na se ekmetaleutei [2a gumnasiou pas???]

paixnidiara στις Oct 07 2011, 16:39

tha fanei asxhmo polu ama ta ftiaksw apo thn 1h gumnasiou ?

paixnidiara στις Oct 07 2011, 16:40

paidia den eiparxei logos na anxwneste gia tpt…k oute na skefteste t exoun kanei t aderfia sas k oi filoi sas…an eseis es8anaiste etoimoi tote na to kanete gt an en tkanete th to metaniwsete … k mn exete amfivolies an 8 vgei kalo t mono p prepei n prese3ete einai n mn exete anxis k auto th ginei mono an eiste alh8ina etoimes…k mn vlepete ts files sas p exoun kanei kati enw eseis oxi k einai o monos logo p 8 8elatena kanete kati einai teleiws la8os kai 8 t metaniwsete pikra…

no name στις Oct 18 2011, 21:06

*uparxei
*anxos
*logos

no name στις Oct 18 2011, 21:08

Εχω θέμα…ντρέπομαι φοβερά να φιλήσω το αγόρι μου…με αυτό το παιδί εχει παιχτεί κατι και παλιά…2 φορές…η πρώτη ήταν πολύ επιπόλαια γιατί ουσιαστικά τον χρησιμοποιησα…ήθελα να κανω τον κολλήτο του να ζηλέψει …ο κολλητός του ήταν ένα παιδί που μου άρεσε τρελά για 2 χρόνια…είχα φτάσει σε σημείο απόγνωσης και για αυτό έκανα αυτό το τραγικά μεγάλο λαθος….το παιδί αυτό ένιωθε αληθινά συναισθήματα για μένα..και εγώ τον πλήγωσα …δεν θα μου το συγχωρισω ποτε αυτό…Τώρα αυτο το παίδι εχει καταφέρει να με ρίξει ..μου μιλάει τόσο γλυκά…με κάνει να νιώθω θεα αυτο το παιδι…αλλα οταν είμαστε μαζί νιώθω τόσο αμηχανα…και όταν με πλησιάζει ντρέπομαι τοσο πολυ που τον σπρώχνω..αλλα αυτός απο ότι μου λεει με γουστάρει πολυ …και έτσι δειχνει…προσπαθει παρα πολυ …ενω εγω δεν ξερω αμα θελω να προσπαθησω…δεν ειναι πολυ ομορφο παιδι …αλλα ο χαρακτηρασ τοθ ειναι τοσο τελειος…το παιδι ηταν και φιλοσ μου…δνε ξερω τι στο καλο με κανει να ντρεπομαι τοσο πολυ…πολλες φορες σκεφτομαι οτι ισως δεν μαρεσει αλλα νομιζω οτι μαρεσει….δεν ξερω ειμαι σε απόγνωση ..πλζ βοηθηστεεε με

χαμογελα στις Oct 22 2011, 18:47

eimai 14 den exo fili8ei akoma kai auto einai kata ena pososto dikia mou apofasi…8elo o protos an9ropos na einai kapios monadikos…to kalokairi katalava oti 3 xronia mou aresei o kolitos mou (:/) kai go tou to ipa girnodas apo to sxoleio…einai omonos an8ropos mexri tora p 9a i9ela n afili8o kai na ta ftia3o mazi mou…alla edo mpenun oi goneis mou p sigoura dn 9eloun kati tetoio..kai go epeidi exo treli adinamia ston patera mou kratieme…alla 9elo poli na ginei kati me ton kolito mou…einai o pio iperoxos an9ropos pou exo gnorisei…
Ti na kano?

apognosi στις Oct 23 2011, 02:31

Eilikrina xreiazomai tn gnwmh sas…paw 1h gumnasiou…eimai polu erwteumenh kai autos pou agapaw pou ta xei zhthsei toses foress! alla olo lew oxi gt fovamai to prwto fili…dn 3erw pws ginetai kai fovamai mhn ta skatwsw…kai oxi mono auto otan ton blepw me arxizei mia tremila kai tremw fadasou ama me filisei tha tremwwwwwwww? pws ginetai? ..:( makari na 3erera..please voh9iste me!

Elina στις Oct 27 2011, 01:41

παιδια ειμαι 14 πηγαινω 3η γυμνασιου και εχω δωσει μονο πεταχτο(πρωτη φορα πριν 2 χρονια σε μπουκαλα με εναν που μου αρεσε τρελα 3 χρονια) αυτην τν περιοδο μαρεσει ο καλυτερος μου φιλος αλλα αυτος ειναι αλλου….το ξερει οτι μου αρεσει αλλα δεν…παρολα αυτα μιλαμε κανονικα και ετσι αλλα παλι ειναι ολα πολη μπερδεμενα! Νιωθω πολη αμηχανα οταν με κοιταει,μου χαμογελαει,με ακουμπαει… παλια καθε φορα που με εβλεπε με φιλουσε στο μαγουλο τωρα που τα εχει με αλλη τιποτα! πφφφ αξιζει να περιμενω ή οχι..; και ποτε τελικα θα ερθει αυτη η μαγικη στιγμη του πρωτου φιλιου?:)

ερωτευμενακι στις Oct 27 2011, 22:58

Ειμαι 16 κ το πρωτο φιλι το εδωσα στα 14..Ηταν η πρωτη μου φορα, δεν του το ειπα κ αυτος με φιλησε με γλωσσα..αηδιασα λιγο και σοκαριστηκα ωντας απειρη και δεν ηξερα τι εκανα..μου ειπε οτι δεν ξερω να φιλαω και γω τα πηρα -μαλακια μου- και δεν τον αφησα να μου μαθει τουλαχιστον..Απο τοτε εχω κανει 3 σχεσεις και παντα διακοπτονται σε εκεινο το σημειο..πανε να με φιλησουν και γω τραβιεμαι..Δεν εχω ξαναφιλησει απο τοτε γιατι φοβαμαι πως δεν θα μπορεσω η οτι θα με κοροιδευουν..Τα εχω τωρα με ενα παιδι και δεν ξερω πως να του το πω φοβαμαι την αντιδαση του…Ειναι βλακεια να το θες τοσο και να μην μπορεις…

kareen στις Oct 28 2011, 22:40

emena palu t proto mu fili(glosofilo)itan sta 11.5 akoma to 9imamai!!eniwsa n hano to gh kato ap t podia mu!a3exastes empeiries…! :P ;P :P xD

lolipopp! στις Oct 29 2011, 14:20

egw edwsa to proto mou pragmatiko fili prosfata ime 15 xronon kai na ime ilikrinis ixa agxo8ei arketa.. i ali8ia ine oti dn prepei na agxoneste ine kati aplo kai sines8imatiko 8a sas vgei af8ormita.. min vasanizeste me skepseis oti dn kserw na filaw kai tetia. auta ine vlakies kanenas mas dn iksere alla ema8e..

lefteris στις Oct 30 2011, 00:52

opos diavasa pio prin oloi lene alithia..auto tha kanw kai egw..pistevw na me katalavete..itan kalokeri auto pou mas perase mou arese ke tou aresa imun 12 itan 15..ligo megalos alla dn me eniaze katholou.vevea den ixa filisei pote ke olo elega ti tha knw an me filisei tha ginw rezili!etsi mia mera pou kathomastan se enan kanape sto sigrotima eki pou eixame gnoristi…imastan agalia..ksafnika arxize ke me filuse sto lemo dn iksera ti na kanw..siga siga anevene pige na me filisei kanonika me glwsa ke epidi fovomun girisa alla ekinos ksanaprospathise ke tin deueteri fora dn adeksa dn kserw pos egine se poso ligo egine itan telia!to proto mou fili!dn stamatusame mou arese toso polu..telika ola eine thema autopepithisis..emena mou ”emathe” pos na filao ke tha tou eime eugnomon gia auto eime akoma kolimeni alla distixos menume se alli perioxi alla ke oi dio stin athina..distixos ndn mporume na vrethume diladi ego thelo gia ekion apo oti exw akusi itan mia fasi ke teliwse gia mena dn itan..to agapao poli parolo pou eine megalitero dn kserw afou me eixe plisisasei toses fores gt ton apefeuga enw mou arese eixa trak muipws ginw rezili epidi dn ksr na filaw..alla ekana lathos ke dn tha sixoresw ton euato m pote g auto p ekana,..megalo sfalma..ti na kanw aftos sgr me exi ksexasi mono ego t milaw kamia fora st fbook all ke pli m milaei \alla katalavenw oti me agnoei ime se apognosi eime kolimeni thelo na skekolisw alla dn m dinete i efkeria thelo kt kenurgio.kt diaforetiko alla meno stasimi eki pou dn prepii…
sas parakalw osoi eiste ebiroi mia gnwmi…

stella(: στις Nov 10 2011, 14:36

εγω ειμαι 14 και δν εχω κανει ακομα ουτε σχεση ουτε φιλι εχω δωσει…μου αρεσουν πολλα αγορια αλλα δεν θελω να κανω σχεση με οποιον να’ναι και επακολουθα να δωσω το πρωτο μου φιλι με οποιον να’ναι!ετσι για να πενευομαι και να καμαρωνω! τωρα μ’αρεσει ενας τρια χρονια μεγαλυτερος τον οποιο τον κοβω πολυ κωλοπαιδο…:/ και δεν ξερω τι να κανω…γιατι στα λογια ολα ευκολα ειναι στις πραξεισ ομως ολοι κολλαμε…και αν κανω κατι και με περασει για ηληιθια ή για χαζη? απο την αλλη αν δεν τα κανουμε αυτα ποτε θα τα κανουμε θα μου πειτε…?

μπορειτε να μου πειτε τη γνωμη σας?
ευχαριστω εκ των προτερων!

τραγουδιάρααα στις Nov 13 2011, 19:22

hmm niw8w perierga pou grafw edw…
loipon… niw8w perierga epishs giati den eida allo idio munhma…
eimai 18 kai dn exw kanei TipotA…
egw kai 4/6 apo tous “koulitous” mou einai sthn idia katastash… prwsopika eixa kanei mia prospa8eia se mikrh hlikia, sta 12 h opoia katelhkse na me “traumatisei”. To 8ema einai oti oi goneis mou einai metanastes apo alvania.. an kai einai sthn elada 22 xronia kai egw exw gennh8ei edw niw8w k eimai ellhnas an kai sthn tautothta exw pinelies alvanikes oi opoies me kunhgane… giati ta lew auta? gt autos htan o logos ths “xulopitas” sta 12…me thn parea mou leme oti osoi mhnoume “bakouria” mexri ta 20 8a epileksoume na kanoume ena apo auta ta duo:1o na pame se bar, na ginoume stoupi kai an “katsei” kati, 2o na pame se oiko anoxhs… gia to deutero poloi eixame diafwnies alla.. ws ta 20 tpt… einai kapws tromaktiko…
kselafrwsa…………………………………………………………..

Ελλιπής στις Nov 16 2011, 06:51

egw ti proti m fili to edwsa prin 2 mines(7 septemvriou to 9imamai!!:p)kai itan me ena paidi p oxi dn einai to agori m alla tou aresa kai m arese arketa ews poli!itan poli romantiko kai pragmatika den to metaniwsa!eimai 15 kai pisteuw pos htan h katalili stigmh gia na to dwsw!:)

zwitsa στις Nov 19 2011, 17:22

gia sas paidia eimai 15 xrono kai m aresei ena koritsi alla den ksero ama tis areso kai go tin ksero molis 3 mines peite m mipos prepei na perimeno gia na tis ta zitiso ? to proto m fili itan stin kataskinosi apo mpoukala alla den itan me pathos-.- . thelo to proto m fili neinai stin kopela p eroteutika

giorgos στις Nov 20 2011, 17:06

Eimai 16 xronwn kai to prwto mou fili (petaxto omws…) to edwsa xtes se fasi moukalas me to agori pou eimai erwteumeni apo prwti dimotikou! Apo ekeini ti stigmi den mporw na skeftw tipote allo kai apla koitaw to keno. Ton agapaw toso polu, alla autos den kserei tipota. Ti na kanw?

Katalina στις Nov 20 2011, 17:13

thelw na pw kai egw tr thn istoria mou…
hmoun 15 otan pragmatika erwteuteika mia kopela pou mou peire ta muala… thn goustare o kolltos mou kai den tn h3era. alla eirthe mia mera kai mou eipe pws tou arese mia kopela kai pia den t aresei tn rwteisa pia einai kai mou eipe to onoma ths.. apo thn mia pagwsa alla apo thn allh xareika pou den tou arese pia.. otan tou eipa oti mou aresei kai emena mou to alla3e kai mou elege pws den einai sigouros an thn exei 3eperasei.. tote skefteika pws prepei na paro tharos kai na ths milhsw t ekana t vradi… milhsa mazi ths kai mou eipe pws thelei emena kai oxi auton.. eprepe na apofasisw anamesa se filo h gkomena.. egw dialexa thn gkomena gt den htan apla mia gomena htan h kopela pou eixa erwteutei kai pl agapousa.. ta ftiaxame kai ta eixame 1 xrono sxedon.. otan xwrisame eniw9a oti den zw pws den uparxw pleon.. exasa oti pio shmantiko eixa sthn zwh mou.. enw xwrisame apo vlakia den ts xana milhsa den peira t tharos na to kanw den 3erw gt.. exoun perasei 2 xronia apo tote pou ta xalasame kai thn goustarw akoma thn vlepw ka9e mera sto sxoleio ma den ths lew tipota. otan thn vlepw mesa mou klaiw pou den mporw na thn arpaxw kai na thn agaliasw.. alla epeidh uparxei theos kai me eniwthe shmera 21-11-2011 afou sizhtousame mazi ths mou eipe xafneika pws den me exei 3eperasei akoma thn agaliasa meta epesa sto gonata kai ths eipa oute egw se exw 3eperasei kai se agapaw akoma.. eimai sigouros pws tha hmaste mazi gia panta.. auto pou 9elw na sas pw einai pws an agapate pragmatika kapoion plisiaste ton/thn kai peite to mhn xanete xrono parte tharos..

giannhs στις Nov 21 2011, 18:36

emena pali exo dosei arketa filia !!!!
alla tora 8elo mia zobarei sxesi !!!
mou aresei mia pou exei idei agori!!
exo dokimasei polla alla den ekana tipota !!!!
mipos mporei na boi8isei kanenas ??

karate kid στις Nov 26 2011, 00:22

λοιπον ακουστε!!ειμαι 15 και μολις πριν λιγες μερες εδωσα το πρωτο μου φιλι!!να πω την αλη8εια το επομενο βραδυ δεν κοιμη8ηκααα ουτε στιγμη..σκεφτομουν συνεχεια αν το εκανα σωστα!:Ρ να πω την αλη8εια ομως δεν ηταν κατι που με εντυπωσιασε και ουτε κατι που σκεφτομουν ιδιαιτερα..δηλαδη δεν το επιδιωκα..αν γινοταν θα γινοταν!!μην βιαζεστεεε!!

δημητραμ στις Nov 27 2011, 16:02

ααα και 3εχασα να σας πω..δεν ηταν γλωσσοφιλο..βασικα δεν 3ερω πως δινουν γλωσσοφιλο..και δεν 8ελω να το καταλαβει :$ τι να κανωω ??

δημητραμ στις Nov 27 2011, 16:17

egw eimai 14 kai den exw kanei akoma sxesh alla oute exw filisei kanenan den 3erw kan pws einai mporeite na mou eksigisete ligo ?

akrws eleutherh στις Nov 28 2011, 19:42

egw eimai 15 xronon kai exw dosei kanoniko fili ala oxi me auton pou mou aresei.egw exw kanonisei na vgw me ena paidi pou fenete oti einai polu kolo. apo thn alh autos pou mou aresei thn mila dixnei oti toy aresw kai thn alh dn mou dixnei katholou shmasia.ti na kanw na proxorisw me to ala paidi h na perimenw??

gew23 στις Dec 10 2011, 14:25

Παιδια πε9αινω απλως μ αρεσει να κα9ομαι και να βλεπω οτι γραφυν οι αλλοι με κανει να νιω9ω καλυτερα αλλα πραγματικα ειναι η πρωτη μ φορα π νιω9ω τοσο αβολα ειμαι 15 ειμαι εμπειρη στο φιλι με το αγορι μ το οποιο με περναει 3 χρονια και εχει ολοκληρωσει δν με ανγχωνει τοσο πολυ αυτο οσο το γεγονος οτι δν εχω δωσει προς το παρον γλωσσοφυλο και αργα η γρηγορα το αγορι μ 9α το επιχειρησει δν 9ελω να φφανω απειρη (εντελως )απεναντι τ λιγες συμβυλες 9α μ εκαναν καλοο :)

Ann M στις Dec 17 2011, 00:08

παλι η ιδια 3εχασα να αναφερω οτι ερι3α τρομερο κλαμα οτν εμα9α οτι εχει ολοκληρωσει ειμυν χαλια και το γλυκο μ με επερνε ολη την ωρα τηλ.αφυ περασαν αυτα με κα9ησυχασσε και μ ειπε οτι δν ειναι και τοσο υπερβολικα εμπειρος για μενα πραγματικα 9α μ ητν πολυ υπερβολικα βαρυ να τα χαλασω μαζι τ.δν αντεχω δν χορταινω τα χειλια τ και τν τροπο π μ ακυμπαει και με κανει συνεχεια να γελαω πραγματικα δν 3ερω τι να κανω ειμαι σε αδιε3οδοο :’(

Ann M στις Dec 17 2011, 00:11

κοιτα αν παει να σε φιλησει με γλωσσα τοτε απλως ασε το αγορι σου να σε οδηγει και να θυμασε να κουνας την γλωσσα σου μη την αφηνεις κατω γιατι δν θα μπορει αυτος να γυρναει την δικια του αλλα μην την κουνας και πολυ για να μπορεσει αυτος να ελενξει την κινηση…και αν θελεις να ξερεις δν χρειαζεται να δωσεις γλωσσοφιλο η να κανεις κατι παραπανω-καταλαβενεις τι ενοοώ-για να σε περασει για ωριμη…ωριμη θα φανεις αν αποφασισεις εσυ τι θελεις να κανεις χωρις να επιρεαζεσαι απο πιθανες πιεσεις να εισαι σταθερη στην αποφαση σου αλλα αθτο να το δειξεις γιατι τοτε καταλαβενει οτι εισαι ωριμη !!!

nick17 στις Dec 20 2011, 02:52

το πρωτο μου φιλί το πήρα 13,5…
ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΡΟΧΗ…Ουτε στα ονειρα μου δν ηταν τοσο ωραια….
Ειναι κατι που με εχει σημαδέψει πραγματικά Εωσ τωρα….Δεν ξεχνιούνται τέτοια οσο και να το θεσ….
Και ας είμαστε τωρα χόρια….θα τα θυμάμαι ολα σαν εχθές

κατε στις Dec 23 2011, 22:51

ego to proto mou fili to edosa stin ko mesa se mia skini tin elegan xrisa itan poli omorfi imouna 12 kai auti itan 3 xronia mikroteri itan san oniro i sxesi mas kratise 1 xrono ala petakse tin eukeria na eimaste mazi epidi den zousame sto idio meros ego zousa veria kai auti ko omos vrika kaliteri mono pou sxedon den me kserei kan an me katalavenei kapios as mou apantisei

giannis στις Dec 28 2011, 19:37

Geia sas!!!!Tuxaia mphka sto site epsaxna sto google pws na dhmosieusw to web site mou kapou pou na to doun polu wste na mpoun epesa sto 8ema:<>endiafer8hka!Omws enw epsaxna bpe8hka edw diabasa merika apo ta mhnhmata kai eipa na grapsw kai egw na 3erete eimai mikrh(12,5)h alh8eia einai pws dn exw agori,dn exw filh8ei me kanenan glwssofilo kai gia kapoio logo dn en8iaferetai kanena agori gia mena!prin kapoious mhnes metakomisa se ena xwrio(zousa a8hna)ekei polla agoria edeixnan endiaferon enw edw kaneis (sthn hlikia mou h 2 xronakia megaluteros)etuxe na aresw se enan 17 xronw alla ekopsa parea mazi tou giati den 8a h8ela na mple3w.Please help!Ti mporw na kanw gia na brw kapoion????sthn hlikia mou?

snoopaki στις Dec 31 2011, 13:35

εγω ακομα δεν εχω φιλισει κανεναν μα πεθαινω να τον φιλισω .παω εκτη.μια φιλη ου εχειφιλισει το πρωτο της αγορι στο νηπιαγωγειο σε ενα μαθημα tennisηταν η σηρα τησ και του φιλου τησ μολισ τελειοσαν πηγαν κατω απο την τσουλιθρα για να φιλιθουν ολισ τελειοσα πηγα να δω τι κανουν τοση ωρα και τουσ ειδα να φιλιουνται με κανονικο γλωσοφιλο unbeliveble εχει αλλαξει 8 αγορια και εγω ουτε 1

Δημητρα στις Jan 17 2012, 20:16

loipon egw to prvto mo0 petaxto xili to edwsa prin 2 xronia 8imame htan kalokairi kai me kati paidia pezame bo0kala…..kai twra eimai 13 kai akoma den exw dosei omws to prwto mo0 kanonika fili :( kai stenaxorieme giati oles mo0 oi files exo0n dosei to prwto ous fili mono egw denn… kai genika den ta exw ftiaxei pote me kanenan kai afto me kanei na nio8w poli asxima brosta stins files mo0
kai pistevw oti prepei na eimai poli asximi gia na exw ftasei 13 kai na min exw dwsei akoma to proto mo0 fili h malon na min ta exw ftiaxei kan ……:((((((!!!!!

nefelakh στις Jan 28 2012, 22:40

Εγώ είμαι 16 χρονών και δεν έχω φιλήσει ποτέ κανένα αγόρι. Δεν νιώθω καθόλου άσχημα γι’ αυτό μιας και ποτέ δεν έχω νιώσει τρελή επιθυμία να το κάνω. Εξάλλου, πάντα ήθελα το πρώτο μου φιλί να το δώσω σε κάποιον πολύ ξεχωριστό! Τώρα πια, είμαι κολλημένη με ένα αγόρι που έχουμε κάποιες κοινές παρέες και βγαίνουμε συχνά μαζί, μου δίνει πολύ σημασία κ.τ.λ., αλλά ξέρω ότι τα έχει με άλλη και του αρέσει πολύ. Ρίχτηκα μόλις το έμαθα, αλλά προσπαθώ να το ξεπεράσω. Καλή συνέχεια :)

Σοφία στις Feb 02 2012, 18:40

ego den exo dosei akoma to proto mou gili alla to agori poy mou aresei agapa mian allh alla ekinei den ton agapa kai thxea simera ekino to agori katalabe oti exo ana mistiko kai eifele na tou to po alla ego den dektika.h kopela poy tou aresei moy eipe na tou to po alla ego den 3ro.na tou to po h oxi??

ping2 στις Feb 13 2012, 16:17

egw otan edosa to protomou fili imoun 1gimnasiou,goustara ma kopela akome apo tin 5 dimotikou egw tis edeina poli simasia opws kai avtei,tin agapousa trela.Mia mera pezame mpoukala kai opos kserate tixame mazi kai fili8ikame ena malako fili pou den 8a to ksexaso se oli tin zoimou (10 sec fili)xDDDDDDDDDD

kwstakeis στις Feb 20 2012, 03:23

Η ΖΩΗ ΧΩΡΙΣ ΑΓΑΠΗ ΕΙΝΑΙ
ΣΑΝ ΕΝΑΝ ΑΓΓΕΛΟ ΧΩΡΙΣ
ΦΤΕΡΑ ΣΑΝ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΦΙΛΙ
ΧΩΡΙΣ ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΣΑΝ ΕΜΕΝΑ
ΧΟΡΙΣ ΕΣΕΝΑ!!!! me avta ta logia tin eixa riksei

kwstakeis στις Feb 20 2012, 03:26

egw to proto fili to xw dwsi stin ekti dimotikoy alla twra ena agori moy zitise na fasio9oume :/ oka tou pa nai alla dn 3erw ti akrivos 8a moy kani ;p ama 3eri kanenas na moy pi

Ntana στις Feb 22 2012, 11:15

πεταχτο φιλι ειχα δωσει στ δημοτικο σε μπουκαλα αλλα φανταζομαι δεν μετραει..πρωτο κανονικο φιλι εδωσασα στα 17 μου..εγινε καπως αυθορμητα τπτ τ ιδιαιτερο ηρθαν πολυ κοντα τα προσωπα μας κ μ βγηκε..για τ συγκεκριμενο παιδι δν ενιωθα κ πολλα ενα ομορφο παιδι ηταν για εμενα τπτ παραπανω…θα σας φανει αστειο αλλα εκει π ενιωσα οτι δινω τ πρωτο μου πραγματικο φιλι ηταν με εναν φιλο μ για να ζηλεψει καποιος αλλος..αχαχα δεν μ αρεσε κ δν μ αρεσει ο φιλος μ αλλα ομολογω οτι στ φιλι αυτο υπηρχε μεγαλη ελξη…λες κ μ αυτον ταιριαζα στ φιλι ενω μ τν αλλον οχι ¨Ρ

μιμή στις Feb 24 2012, 19:01

snoopaki Να εισαι απλα ο εαυτος μου…το οτι δν σε πλησιαζουν δεν σημαινει οτι δεν τους αρεσεις κιολας…ισως να εισαι ντροπαλη κ αυτο δεν ειναι κακο…τ δικο σ προβλημα περιπου τ σκευτομουν μεχρι τα 16 ελεγα οτι δν ειμαι ωραια κ για αυτο δν μ θελουν…απλα ημουν πλ ντροπαλη κ τα αγορια προτιμουν τις πεταχτες κ τις ευκολες κ εγω δν ανηκα σε καμια απ τις δυο κατηγοριες..επισης μν σκας γτ μικρη εισαι ακομα..να εισαι ο εαυτος σ κ αυτοι π τ αξιζουν θα σε πλησιασουν κ θα σ αγαπησουν για αυτο π εισαι!!

μιμή στις Feb 24 2012, 19:08

To prwto mou fili htan st nipio kai htan me agori(den h3era) to epomeno mou htan st 3h lukeiou opou apla me filhse mia kopela kanonika xwris kanenan logo panw sthn suzhthsh ephdh thn prokalesa..alla to kalutero mou htan me thn……sto pio telio meros tou kosmou ena parko 3aplwmenoi sto grassidi..akoma to skeftomai..3a uperoxa xronia..the end……giati na uparxei telos? malakia den einai..? ouf! wraia einai na ta les..makari na 3anapernaga toso wraia…kapote..kalh tuxh paidia se olous me wraia filia! :-*

mPogOnaDw στις Feb 25 2012, 17:32

Καλησπέρα σε όλους :D
Είμαι σχεδόν 12 , πηγαίνω έκτη δημοτικού τα εχω φτιαξει με ενα αγορι απο το αλλο τμημα (έχουμε δυο τμήματα Στ1 , Στ2 )είναι τόσο γλυκος με κανει να αισθάνωμαι μοναδικη και εχει τεραστια κατανόηση (τα εχουμε 3μηνες) είναι η πρώτη μου σχεση, του έχω πει ότι είμαι προτάρα και δεν έχει κανενα προβλημα . Έχουμε δωσει πεταχτα φιλια (τόσο γλυκα , έστω κι αυτο το λιγο είναι υπέροχο μαζί του). Θέλω όσο τίποτα άλλο να φιληθούμε κανονικά και ξέρω ότι θα είναι μοναδικά μαζι του , δεν φοβαμαι καθόλου είμαι σιγουρη οτι εκεινη την στιγμη θα μου βγει <3 απλα το μόνο πρόβλημα είναι οτι στηνν τάξη μου κανεις αλλος δεν εχει κάνει σχεση ή κάτι τετειο και δεν θελω αν μαθευτει να με νομίζουν για προχωρημένη. αν και η πρωσοπικη μου γνωμη είναι ότι αφού το θέλω και τον θέλω θα έπρεπε να το έχω κάνει ήδη , εκείνος με περιμένει ακομα αν και αυτος το θέλει πολυ . Τι να κάνω , να το ροχωρησω ??

Erwteumenh στις Feb 28 2012, 05:17

gia sas eimai h anastasia 13 eton exo dosei se agoria 2 filia s proto eitan xalia s deytero etsi k etsi tespa kai ayrio 8 dwsw se alo agori allo fili

ko0kli στις Feb 29 2012, 16:57

geia sas!!!eimai 14 kai dn exw dwsei akoma to prwto mou fili!!!mou aresei ena agori trela…alla eimai sigourh pws se ekeinon dn aresw….epishs dn KSerw na dinw glwssofilo!!!mporei na pei kp pws ginetai???????estw ki an dn aresw se kp..THelw na KSerw!!!!please help me!!!!!!!!

liaki στις Mar 09 2012, 02:39

eimai peripou 14 k dn exw filhsei kapoion akomh.h alh8eia einai oti to perimenw k to skeftomai poly entona.yparxei ena agori pu to gnwrisa perysi to kalokairi so xwrio mu k apo tote exw kollhsei agria mazi tu.twra mporw na pw pws niw8w kati parapanw.(skeftomai pws 8a h8lea na einai o prwtos pu 8a me filhsei).to provlhma einai oti autos paei 2a lykeiou k opws einai fysiko ton endiaferoun alla pragmata k mallon dn tu aresw.otan milame sto fb tremw k prospa8w na mn tu milaw gia hli8ia pragmata.tu exw pei me kapoion para3eno tropo oti mu aresei an k an dn tu to elega 8a to eixe katalavei.prospa8w na tn 3eperasw alla einai para poly dyskolo.ti mporw na kanw??eyxaristw :)) :*

penny στις Mar 10 2012, 00:04

το πρωτο μου φιλι το εδωσε στις 16-4-11<3
ηταν με καποιον που δν ημασταν μαζι αλλα τον ειχα ερωτευτει απο την πρωτη στιγμη που τον ειδα…ηταν τοσο ωραιο το συναισθημα και δεν θα το μετανιωσω αφου δεν ηταν κατι παραπανω απο φιλι…<3

xristina στις Mar 10 2012, 19:48

egw eimai 14 xronon kai dn exw kanei sxesi kai m zitise aftos pou m aresei na kanoume sxesi na tou po nai ?

rina στις Mar 17 2012, 15:28

Εγώ είμαι 17 και πριν απο λίγες μέρες εδωσα το πρώτο μου φιλί! Ηταν με κάποιον για τον οποιο νιώθω πολύ ξεχωριστά συναισθήματα…Βασικά δεν περίμενα οτι θα γίνει και ξαφνιάστηκα, αλλα οταν με πλησίασε ενιωσα οτι κοβονταν τα πόδια μου…Ηταν πολύ γλυκό…Δεν έχω μέτρο σύγκρισης αλλα μου άρεσε…Τωρα βεβαια νιώθω μπερδεμένη και δεν ξερω τι να κάνω…Κ;oμπλαρα εκεινη τη στιγμη και δεν μιλούσα καθως κάναμε βόλτα…Ετσι πρέπει να νιώθεις?

Αθηνά στις Mar 26 2012, 13:06

……

dasy στις Apr 05 2012, 22:12

to proto mou fili…xmmm <3
egw 13 autos 15…kalokairaki..akoma to thumamai…toso cute!!!! <33

dafni στις Apr 18 2012, 15:51

egw to prwto mou fili to eixa zwsei sta 13 xrwnwn me ena agori pou eimoun trela erwteumeni opws kai autos se mpoukala alla den metraei telos pantwn meta tin mpoukala mou eipe oti me agapaei apo poli kairo kai den eixere pws na to pei kai meta mou eipe na ta ftiaxoume kai egw tou eipa trelameni apo tin xara NAIII..!!!kai me aggaliase sfixta kai me filise glosofilo..!!!<3

xristinaki;) στις Apr 20 2012, 13:44

Εγω και παλι το πρωτο μου φιλι το εδωσα στην πεμπτη δημοτικου.Αηδιασα παρα πολυ!!!!!!!!!Αγαπουσα αλλον (νικο)αλλα…παιζαμε μπουκαλα.Ακομα τον αγαπαω αν και τα εχει φτιαξει με την χειροτερη μου φιλι , εχει χωρισει με την κολιτη μου και βριζει την αλλη κολιτη μου.Αλλα μενω με το ονειρο πως μια μερα θα αγαπησει εμενα….

milvas_liolio στις Apr 20 2012, 14:45

loipooonn eimai 15 kai ta eixa me ena paidi gia ena mhnaa.. prwth fora me filhse petaxtoo pou lene.. me filhse polles fores alla petaxto gt dn mu ebgene emena autos htan empeiros ena xrono megalhteros muu.. twra mu aresei enas pou einai 18 kai nmzw pws isws tu aresw ligoo aan ta ftia3ume pos 8a ton filisw enw dn 3erw??

mar στις May 11 2012, 22:39

Geia sas pedia! Eimaste dio koritsia 13 xronon pou mas aresoun MEGALITERA agoria. O ena einai 14 kai o alos 15.Etsi mia mera sinanti9ikame tixaia se ena apomonomeno parkaki!Oloi oi filoi mas eixan figoi kai moiname mono oi 4seris mas.Egw i(Elena)piga piso apo ena dendro gia na milisw sto til. mou eno i Danai ka9otan sto pagaki. Afou teliwsa to tilefonima m piga na figw kai ekini tin stigmi me arpa3e apo to xeri autos pou i9ela kai me filise(sokk). I Danai nomize pos ixa figi kai siko9ike gia na me vri.Etsi me ide pou filiwmouna me ton ****** kai etsi ka9ise ligo pio makria gia na me perimeni. Ekinos pou tin i9ele tin ide na ka9ete moni tis (Danai) , etsi tin plisiase, kouventiasan kai ligo argotera fili9ikan.!<3 Kamia apo tis diomas den 9a 3exasi to prwto mas fili.!!! ;D

Elena+Danai=BFF στις May 24 2012, 14:36

egw to prwto mou fili to edwsa sta 12 me to agori pou ta eixa…itan ena xrono megaliteros.. an kai petaxtoo itan teleio giati eniwtha oti ekana to swsto kai parolo pou ton thelw akoma edw kai duo xronia alla autos oxi :/ pote den to exw metaniwsei… einai o prwtos megalos mou erwtas…. <3

rafaelito στις May 31 2012, 22:16

Erwtevmenh…
nomizw oti eisai pragmatika erwtevmenh…agaph mou..ti to skeftesai..? oti leei h kardia sou..den exei hlikia o erws…;)

maraki στις Jun 06 2012, 22:14

ko0kli h alliws anastasia…
ti akrivws 9eleis na sou poume??????:P

maraki στις Jun 06 2012, 22:16

liaki….
zhse ka9e stigmh…xwris na 9eleis na biazesai na megalwseis…ka9e pragma sthn wra tou..:) etsi kai alliws ase thn eu9hnh sto agori na er9ei na se filhsei kanonika…pistece me afesou eleu9era…<3

maraki στις Jun 06 2012, 22:21

rina…
koukla mou ..NAI NAI NAI.. den lew tpt allo

maraki στις Jun 06 2012, 22:22

Egw to proto mou fili to edosa sumera eimai 12 xronon eniosa polu orea htan telia

NickA στις Jun 07 2012, 22:17

paidia an 8elete kanteme add sto exo marios kordha !!
:)

karate_kid στις Jun 09 2012, 10:25

aftos o pousths o erwta dn seafeinei na kimi8eis ka8olou…..twra eimai etoimos na kanw fasi me mia kopela pou 8elei poly…..<3,<3,<3……

Vaggos 15 στις Jun 16 2012, 02:41

Loipon eimai 14 kai exww dwsei kanoniko fili ametritess foress mee to agori mou thn prwti fora ntrepomastan pll alla meta to ksepperaasamee thn 2h kai 3h mera dwsame petaxto entometaksu egw petousaa apo thn xara mm alla metaa otan dwsamee kanonikoo fili ksetrelathika itann TELEIAA!!!Eimastee akoma mazi kai ta exoume 1 xrono kai 8 mhness!!!!!!!!Tonn agapww kaii autoss epeishss <3 <3 <3 filakiaa polla :*
(epishs ksexasa na pw oti den to ithela kai pl auto to fili mou arkei pou magapaei)
See periptwsii pou me xwriseii ti naa kanww?????
??????

ioannaki στις Jun 22 2012, 15:45

egw to prwto mou petaxto to edwsa sto nhpiagwgeio … akoma to 8umamai autos htan ena xrono mikroteros ..bebaia egw meta alla3a sxoleio kai den ton eblepa kanaduo fores pou ton exw dei twra einai kouklos! to prwto kanoniko mou fili to edwsa sta 14 meta apo POLLA petaxta ..filhuhka me kapoion (pali ena xrono mikrotero alla polu prwxwrhmenlo)pou den ton hh8ela alla ta eixame sto prwto thhn wra pou filiomastan shkw8hka kai efyga ton kahmeno ti trabouse !! alla kata thn gnwmh mou den exei shmasia me poion dineis to prwto sou fili gt otan filiesai me kapoion diaforetiko einai ka8e fora san na filiesai gia prwth fora!!!!!!!

dimi στις Jul 04 2012, 23:06

MPOREI KAPOIOS NA MOU PEI PWS NA FILAW KALA ? exw filh8ei 3 fore me enan omo=ws den niw8w oti ton filaw kala !! as me boh8hsei kapoios !

penny στις Jul 04 2012, 23:13

Loipon egw eimai 12 k omwc pictebw brhka tn an6rwpo m..eimacte filoi edw k 3 mhnec..3roume ta panta o enac g tn allon,ta leme ola meta3u mac k parolou pu eimacte filoi 3rei oti exw trela6ei mazi t..pictebw oti einai o an6rwpoc m gt enw ta exei m alh mu exei upocxe6ei oti 6a m pantreutei. o,ti k na ginei k dn nomizw n leei blakeiec gt pleon exei wrimacei einai 18,parola auta deixnei na endiaferetai..k malon kt 6a paixtei..ala egw dn 3rw n filaw..k mn mu peite ola 6a r6oun apo mona touc gt palia eixa kanei polec forec kt m enan k picteba filaw kala ala apo oti akouca apo filouc tou filaw xalia,t 6a kanw g n mn pa6w ta idia m tn llon?:/

fanoula στις Jul 21 2012, 00:54

Ok to 3rw eimai mikrh ala k o idioc m leei oti dn tn noiazei h hlikia..EKTOC APO AUTO 6ELW HELP EPEIGWNTWC!

fanoula στις Jul 21 2012, 01:00

blakeies einai ola ayto pou prepei na kanete einai oti blepetai stis teneies paratiriste kai prospa8hste na kanetai to idio kai siga siga 8a bgei mono tou apla to mono pou prepei na kanetai einai na mhn anxoneste kai na kanete pexnidakia mazi tou meta 8a bgei apo mono tou eimai kai egw 15 xronwn ta exw ftia3ei 2 fores kai akoma ma9enw

george στις Jul 29 2012, 11:20

na sas kanw kai egw mia erwthsh ayto to dagkoma sta xilh mou fenete ligo diskolo pws na to kanw kai ti alla mporw na kanw gia na anapsei?????

george στις Jul 29 2012, 11:22

episeis prin thn filisete mporeite na er8oun ta kefalia sas sthn idia ey8ia na akoumpane ta xhlei sas ta dika ths kai na mhn thn filate gia ligo kai meta 8a thn filisete siga siga opws sas bgei;-)

george στις Jul 29 2012, 11:24

Geia sas me lene vania egw den exo dosei glosofilo alla exo dosei petakto to provlima einai to agori m giati einai 2xronia megaliteros m kai einai poio ebiros kai 8elei na tou doso me glosa egw 8elw alla fovame min den tou aresei t na kanw gia peite m tipota:-( den 8elw na ton xasw help me!!!

vania:-) στις Aug 13 2012, 23:21

Ti na kanw???0:)

vania:-) στις Aug 14 2012, 00:14

Μίλα, κάνει καλό!

Ενημέρωσε με μόλις κάποιος απαντήσει:

(Υποχρεωτικό)